joi, 10 septembrie 2009

Twilight Familly

Am scris o noua poezie, se numeste Twilight Familly, primele 2 versuri mi-au venit in minte acum cateva zile, iar restu le-am scris azi noapte. Sper sa va placa, Enjoy! Poezia e din perspectiba Bellei

Ah ce frig imi e cu Edward langa mine,
Dar ce calduri mi se aprind cand Jake in brate ma tine.
Edward gandurile-ti citeste
Iar Jake un lup infricosetor este.
Carlisle e un doctor ce ne ingrijeste
Si Esme, o mama iubitoare ce ma-drageste.
Jasper emotiile ti le stapaneste
Iar Alice viziuni manuieste.
Rose o frumoasa blonda este
Si mi-a zis candva o trista poveste.
Emmet ca de obicei distrat
Pachetul de mushi e mereu antrenat.
Chipul lui ca de stanca rece
Te face sa crezi ca niciodata nu zambeste.
Sunt o fmailie unita
Si extrem de fericita!
Ei in familia lor ma primesc,
Dar eu transformarea mi-o doresc,
Nu mai vreau sa imbatranesc,
De acum in colo ca un vampir vreau sa traiesc!

6 comentarii:

elena spunea...

honey ce poezie >:D<

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

supper poezie:X:X:X:X

Anonim spunea...

foarte frumoasa poezia:x:x:x

Deea spunea...

Oooo ce poezie sweet :X

mmada spunea...

esty talentata:x....mai astept si alte poezii:X felicitari!!!

Sandra ღ spunea...

imaginatie si talent din plin!! Bravo!!

Chat

Create a Meebo Chat Room