joi, 10 septembrie 2009

Out of Twilight

Pai Da!!! O sa va intrebati ce e cu asta.
Inteleg...tuturor ne place Twilight, chiar foarte mult. Recunoastem ca unii dintre noi avem o obsesie neinteleasa de cei carora nu le place.
Dar...in afara acestui fenomen, ce alte preferinte aveti?
_______________________________
Vom alege o tema zilnica
Asteptam comentariile voastre, si de ce nu mailuri cu opinii despre aceasta rubrica, si sugestii despre noi subiecte.
____________________________
Tema de azi:
Preferinte de film.
[[ex: Harry Potter, The Lord of the Rings, Piratii din Caraibe]]
______________________________
Mie , de exemplu, imi place seria Harry Potter, desi nu am vazut toate filmele, si nici macar nu le-am vazut pe toate.
Imi plac filmele care ma atrag de la prima privire. Si titlul ...daca are farmec, e bine. De plictiseala, ma uit la orice. Chiar acum vreau sa ma uit la un film: Blood: The Last Vampire .
Voi?

12 comentarii:

Anonim spunea...

blood:the last vampire e foarte tare.eu vreau sa descarc filmul interviu cu un vampir.

Anonim spunea...

ohhh,maiii
bella,mi'ai gasit punctul slab...ador toate filmele...am sa aleg,totusi,piratii din caraibe desii...

gya spunea...

mie imi place mult de tot si HP,am vst toate cele 6 filme de cateva ori si am si citit cartile,sunt super.dar,bineinteles,k twilight e unik mea dragoste:X:X:X

ChRySs'U spunea...

Imi place mult The Godfather, Piratii din Caraibe, The other Boleyn girl (este super filmul :X:X), pe mine cel putin m-a impresionat, Les miserables.Silence of the lambs, Hannibal, Coraline, weekend cu mama, etc.

Anonim spunea...

Lord of the Rings cu siguranta!!!!!!!!!! fara niciun alt comentariu :D

Deea spunea...

Poi chiar imi pare rau ca nu i-am mai dat atentie iubitului meu film Harry Potter :X

Deea spunea...

Adica am citit toate cartile si am vazut primele 5 filme da al 6-lea nu l-am vazut :( Si chiar vreau :X Pentru ca Harry Potter is my first love :X Imi mai place eu stiu ... filmele cu Adam Sandler ??? :))

Deea spunea...

aaa si South Park ... numai ca South Park ii serial animat :)

Sandra ღ spunea...

mie imi place Harry potter..inainte de twilight, asta era pasiunea mea!! :))

Anonim spunea...

sunt o mare fana twilight imi place la nebunie si sunt obsedata de jackson rathbone il iubesc ca si pe taylor lautner si ashley green

Anonim spunea...

am fost o mare fana harry potter inca am un dosar cu el

Anonim spunea...

sunt obsedata de luna noua mai ales de zori de zi cand fac de 4 ori sex iar a-4-a oara spun destule amananunte

Chat

Create a Meebo Chat Room