miercuri, 9 septembrie 2009

Kristen Stewart in filmul Mesagerii







Ieri in timp ce se numarau commurile si asteptam sa vad cine urma sa castige m-am uitat la un film cu Kristen Stewart : The Messengers....Kristen joaca rolul unei adolescente Jessica care se muta din Chicago impreuna cu parintii la o ferma.....in casa in care ea se muta au loc niste lucruri neobisnuite , stranii .






Este un film de groaza , dar sper sa va placa....stiu ca multora nu le plac filmele de groaza , nici mie nu imi prea plac , dar am auzit ca Kristen joaca super in film asa ca m-am gandit sa ma uit.....daca l-ati vazut si va placut va indem sa il vedeti din nou...daca nu l-ati vazut eu zic sa incepeti sa-l descarcati....e super , mie mi-a placut . Pana va ganditi voi ce sa faceti , eu va las cateva poza din film cu Kristen(actrita noastra preferata) .

4 comentarii:

Sandra ღ spunea...

si eu lam vazut..e km infricosator, dar kristen e foarte dragutza!! :XX

Anonim spunea...

lam vazut..pe mn nu prea a reusit sa ma sperie...defapt este o poveste intereanta cu un sfarsit happy vil recomand

Deea spunea...

il stiu ... iar "fratele ei" din film normal ... vedea fantome O_o

gya spunea...

l-am vzt si eu...este suuuper

Chat

Create a Meebo Chat Room