joi, 29 octombrie 2009

Charlie a fost invitat la 5:19 Show.
Iata aici emisiunea.

------------------------------------
Tot Charlie a avut un livechat. Aici il gasiti integral in engleza.
Iata cateva intrebari si raspunsuri despre Twilight, respectiv rolul sau, Demetri.
------------------------------------------------------------------
boosh_fan : Care este partea ta preferata din Twilight Saga?
Charlie : Ok fanilor de pe chat...Cea mai buna parte din Twilight este ca face parte din ceva atat de maret....un astfel de fenomen. New Moon este pregatita sa apara pe marile ecrane pe 20.11.2009 si va fio nebunie....este ceva care se transforma in ceva si mai mare... si mai mare.....
Laura_H : A fost ciudat sa filmezi New Moon si Eclipse atat de aproape una de cealalta? Sau ti-a usurat intoarcerea in caracterul interpretat?
Charlie: Intr
-adevar nu am avut probleme in interpretarea rolului. Intre mine si Demetri este o problema enorma de separare. Cred ca intodeauna va fi un Demetri.
linamallette : Team Edward or Jacob?
Charlie: Jake.
Emma: Hey...arati destul de malefic ca Demetri.
Cât de mult make-up a trebuit să porti pentru a filma?
Charlie: Arat malefic? Hmm....Am crezut că am fost destul de unevil! Eu sunt un vampir arogant periculos peste care vine fermecul ... atât de WATCHOUT.
ninja: Nu crezi ca esti ca personajul tau din New Moon?
Charlie: Demetri este ceva magnific din mine.
mandymallette : Actorul preferat din New Moon?
Charlie: Cam Bright.
Amanda : Ai vazut New Moon?
Charlie: Raspuns negativ.
Em. : Kristen si Rob sunt impreuna?
Charlie: Nu-mi pasa.
linamallette : Ti-a placut Twilight si inainte de a primi rolul? (Fii sincer!)
Charlie: Da. Sun un fan secret.
Shraddha : Cum ti-a schimbat New Moon viata?
Charlie: Imi schimba viata in permanenta in visele mele.
queensarcasm : O experienta nebuna cu un fan?
Charlie: Un cuvant.
Montepulciano, Italia.
----------------------------------------------
Si personal mi-a placut intrebarea in care o fana l-a intrebat pe Charlie daca se insoara cu ea la care Charlie a raspuns: "Sure!". :))
As mai traduce dar ma cheama Biologia si Geografia. NB! >:D<

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room