sâmbătă, 31 octombrie 2009

Out of Twilight


Am sa incep prin a va intreba daca voi sunteti chiar atat de obsedati de Twilight incat nu va mai uitati la TV la alte filme sau emisiuni. Chiar atat de maniaci ati putut deveni din cauza celui mai tare film de pe planeta? Voi mai aveti o viata? Va intreb asta deoarece am primit tot felul de comentarii prin care am fost intrebata ce fel de blog e ata daca se discuta despre altceva.
Dupa cum ati citit titlul de mai sus...scrie: "Out of Twilight".
Twilight e o placere ...o pasiune......dar nu poti sa trancanesti non stop despre asta. Mie imi place ...am citit cartile si astept cu nerabdare partea a2-a, dar asta nu inseamna ca nu ma mai uit la nimic altceva.
------------------------------
So....Hello......people.....here I am....I hope u will understand that we have a life.....
Mai discutam si despre altele....:)
---------------------------------------------
Azi.....ma uit in momentul de fata la "Dansez pentru tine" - RELUARE.....aseara spre rusinea mea, am adormit....Am stiu de la bun inceput ca Tania Budi si partenerul ei vor parasi concursul din prima......era cea mai in varsta concurenta si nu parea sa faca fata....sorry Tania...
Eu cred ca in finala vor ajunge Jean de la Craiova si Alinutza-Veveritza.....si partenerii lor. :) Daca Jean va folosi pana in finala tehnica cu "Te pupa Jean" sigur va castiga....:))
----------------------------------
Voi ce credeti? Ce premonitii le dati concurentilor? Cine va castiga? Cine v-ati dori sa castige?
Ce spuneti despre concurenti?
-------------------------------------------------
Astept comentariile voastre.
Visit this.

6 comentarii:

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Eo reau sa castige Radu Valcan si partenera lui sau Veveritza...de la REDBLONDE...

Anonim spunea...

parteneru` lu` Tania Budi era un animator de la mare..... Discteca tineretului :)))

elena spunea...

uau =))

Anonim spunea...

mery..si mie imi place de veveritza(alina)...si eu vreau sa castigea ea:D

Anonim spunea...

ma uit la emisiunea asta dar cea in reluare si echipa care va castiga este formata din Jean si Sandra.Mie de ei imi place.

Deea spunea...

veveritza vreau sa cashtige

Chat

Create a Meebo Chat Room