vineri, 30 octombrie 2009

Robert Pattinson si Kristen Stewart s-au despartit!


Robert Pattinson si Kristen Stewart s-au despartit, potrivit unor informatii publicate de revista OK.

Surse apropiate celor doi au declarat ca actrita a vrut sa incheie relatia pentru ca Robert isi dorea o relatie serioasa intr-un timp foarte scurt.

"Robert vorbea chiar despre casatorie. Kristen se plangea ca isi petrece tot timpul cu Robert si nu mai poate face nimic altceva, nu se mai poate vedea cu prietenii si familia. Actrita i-a spus ca are nevoie de o pauza", a declarat sursa.

Kristen se simte presata de Robert, care vrea ca lucrurile sa avanseze cu rapiditate. In ultima vreme in cuplu au mai aparut si alte certuri. Kristen isi doreste sa ramana in Los Angeles, in timp ce Robert vrea sa stea cat mai departe de Hollywood.

----------------------------------------------------

Ce pot sa zic eu? Mi se pare ca cei de la Revista OK! sunt cam obsedati.....au photoshopat poze.....au scris bazaconii , spunand despre Kristen ca ar fi insarcinata...etc....De unde stim ca e adevarat ce au scris ei? Ramane de vazut. Eu doar mi-am facut datoria de Twilight-er si v-am informat. :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

nu prea cred:)).....daca se desparteau nu se my intorceau in LA. impreuna;)

Mery spunea...

nu cred...e prea absurd...nu e corect sa fie despartiti...este o adev chimie intre ei..j e pakt...ce bazaconii...Fuck...

Anonim spunea...

revista aia e o mare varrrzaaaa

vampirika spunea...

inventeaza tot felul de bazaconii doar ca sa isi vanda revista.....
si altele precum cea din acea tara... care a zvonit prima ca ar fi kristen insarcinata

anca spunea...

doh`... e revista de scandal normal ca photoshopeaza unele poze si ca scriu zvonuri ca astea... nu pot sa scrie ca o oaie era pe camp, scriu orice mic zvon si il transforma in unul mare.

Chat

Create a Meebo Chat Room