vineri, 30 octombrie 2009

Revista Presei

Buna dragii mei, azi am iesit ceva mai repede de la scoala si tin sa va anunt ca am luat 10 pe prezentarea cartii mele preferate (Amurg). Am zis sa trec pe la chiosc si sa vad ce reviste noi au aparut, iar Popcorn era printre ele. Am cumparat-o fara sa stau pe ganduri si normal am facut si niste poze ca sa vi le arata si voua. Clik pentru marire.
---------------
In revista se afla Kris la pagina 15, i ncare este vorba despre picioarele ei. Un poster cu Taylor de care eu zic ca e cam photoshopata poza. La pagina 18-19 gasiti 9 informatii despre film, tot acolo alte detalii despre cei Rob, Kris si Taylor. Mai dami cateva pagini si ajungem la FILMUL LUNII care bineinteles este New Moon, iar la pagina Crazy Star Fun il puteti gasii pe Rob. La pagina 25 in colț este rubrica „10 Premii RAO” aparand cartea Saga Amurg: Luna Noua cu numeroase detalii de pe platourile de filmare, imagini color, interviuri exclusive cu actorii si membrii echipe de productie. Veti descoperi de unde s-a inspirat actorul Mark Cotta Vaz, secretele care stau in spatele scenelor de cascadorie si cum se poate transforma un om in varcolac.
---------------------



Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room