joi, 29 octombrie 2009

Out of Twilight

Hey! Am vrut sa pun subiectul ieri, dar am uitat.
Ieri a fost lansarea oficiala a filmului "This is it". O sa ma uit si eu. Suna chiar foarte interesant. Nu am apreciat atat de mult valoarea lui MJ decat dupa ce a murit.
Mai bine nu murea. Ar fi venit si la noi in Romania....ar fi fost un haos total pe planeta datorita acestui maret om. MJ va ramane in istoria omenirii. Pana si nepotica mea de 6 ani il adora.
Mie chiar imi place muzica lui. La scoala incercam sa ii imitam miscarile
-----------------------------------------------
Voi? Va veti uita la filmul "This is it"? Ascultati muzica lui? Ce parere aveti despre el?

5 comentarii:

Sandra ღ spunea...

eu sunt o fana MJ..si cea mai buna prietena a mea este cu adevarat OBSEDATA de el1! :)):)):)) De la ea m'am molipsit si eu..

vampirika spunea...

sunt o fana michael jackson...dar ce treaba are cu twilight?...chiar nu inteleg

anytha ;x spunea...

sunt fana michael jackson...chiar acum la 20:00 m-am intors de la filmul lui de la cinematograf...si pot zice cu sinceritate ca a meritata banii :x
si vampirika titlul postului se numeste out of twilight...adoram twilight il iubim dar intr-un final trebuie sa vorbim se de alte lucruri;)
no ofense!!
si ptr cei care nau vazut filmul lui MJ sa se uite la el ca pe mn ma facut sa plang:((este un film care merita vazut:D

elena spunea...

o sa'l descarc cat mai curand :) promit....kt ai dat p el la cinema? :)

anytha ;x spunea...

280 de mii in bani vechi...
am dat asa de mult pentru ca cel care a cumparat biletele pentru clasa noastra a luat locuri la VIP si de aceea:D

Chat

Create a Meebo Chat Room