sâmbătă, 31 octombrie 2009

Rachelle Lefevre si New Moon


Speculatii recente sustin ca dupa ce a pierdut rolul din Eclipsa (din pacate),Rachelle nici nu ar dori sa se prezinte la premiera New Moon..Rachelle a negat aceste speculatii, spunand ca va fi prezenta la premiera....
[[Ignorati rautaciosii]]
------------------------
Scuze Sandra ca te-am corectat eu.....dar uitete mai bine la stiri....[[Bella]]
Intr-adevar si eu am vazut stirea aceasta pe twifans intr-o seara, dar mi-era somn si nu am mai pus-o.

3 comentarii:

AliCe CuLLen spunea...

merge....cum sa nu mearga rachelle a noastra?????

daria spunea...

mai, mai interesativa inainte de a scrie. pe twifans este un articol despre acest subiect si e scris clar ca va merge. voi de unde va informati? sau le inventati?

Nessie Black spunea...

dar a zis ca "rachele a negat aceste speculatii, fiind prezenta la premiera"....ce naiba mai vreti?????

Chat

Create a Meebo Chat Room