joi, 22 octombrie 2009

Concurs!!!


Hello....again......deci...se pare ca prietena mea din BACAU s-a decis si ea....:) mie imi place poza asa de tare........:X
Deci....Ale' de 14 ani.....:)
Ce nota ii dati?

23 de comentarii:

elena spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
elena spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

10...

*Ioana spunea...

10 nici nu mai stau pe ganduri :X

trix spunea...

nu mi se pare un machiaj de vampir dar e draguta... 8

Anonim spunea...

sincer eu nu vad nimic vampiric la aceasta fata...mi se pare f decenta,cu un machiaj de scoala si avand in vedere tema ii dau 1.

Anonim spunea...

E dragutza dar si ca cealalta anonima ii dau 1

Anonim spunea...

chiar daca nu prea e machiata......arata vampiric.......asa ma duce cu gandul......si voi anonimilor ar trebui sa dati macar 5...nu 1....
eu ii dau 10 cu felicitari.....chiar daca nu a respectat tema concursului 100%
10 :X

Ale' spunea...

hai sa'mi dau si eu nota =))
10 ;;) normal :X

Ale` spunea...

baaah =))
ce cretin :| sau cretina ;;)
cik machiaj de scoala =))
multumesc pentru note oricum :* :x
shi sa stiti k mie nu mi se parea k sunt vampir =))
ci k par batuta de pariniti =))
asha :">

elena spunea...

mi-am sters commul
:)))
loool
=))
deci 10 pentru pisulikna mea :X:X
fara nr :X

simo' spunea...

pentru tine draga :))
10 :))
normal :))

Teodora spunea...

1!!ce are ca sa arate ca un vampir??

Anonim spunea...

1

Anonim spunea...

omg voi respectati tema concursului. MACHIAJ VAMPIRIC nu natural.. 5 doar asa sa nu fiu rea [-(

irena spunea...

Ador....:X 10 cu plus

teo spunea...

eu dau 9.50 :)
:X prin rotunjire 10 :-?
Imi place tare:X dar parca parca lipseste ceva:)
Oricum sunt indulgenta :)

bubulina spunea...

Ce nu va place mah? Dati 1? Rusine sa va fie!!!!
10
10
10
10
10
fara numar 10 fato:X

EmM'a spunea...

10 de la emma :)
M'a pus bella sa dau nota =))

Grasu Conrabasu spunea...

10 4ever de la grasu contrabasu :X

Bodo spunea...

Ce nota vrei?
Ce prostii intreb Normal ca vrei 10
hai ia un 10 :X

anytha ;x spunea...

7,50...n mi se pre nimc mpir l fata asta ete dragutza intadevar dar...

Anonim spunea...

1

Chat

Create a Meebo Chat Room