sâmbătă, 24 octombrie 2009

Calendare New Moon

Deci....sa mai spuna lumea ca unele lucruri sunt imposibile.......
Totul e posibil fratilor....!!!
Ia uitati ce stire bomba am pentru voi.
Nu mai e nevoie sa o contactati pe Mariana.
Am gasit si site-ul .....si adresa de mail.....si numarul de telefon al Depozitului de jucarii.
-----------------------------------
Pentru a vedea produsele accesati: http://www.depozituldejucarii.com
Pentru a comanda accesati: Sectiunea "Contact"
Puteti trimite un mail cu comanda la adresa: contact@depozituldejucarii.com
Sau sunati la: Tel /fax : +4 021 2554587
Mobil: +4 0722700305 sau +4 0788212009
-------------------------------
Sau puteti vizita magazinul din:

Complexul Comercial Flora
Standul E 12, culoar 3

Bd. Poligrafiei, nr.52-54, sector 1 Bucuresti
Program de funcţionare:
Luni - Vineri: 09,00 - 17,00
Sâmbătă: 09,00 - 14,00
Duminică: ÎNCHIS
--------------------------------------------
Multumim domnului Director Vasile Preda si Marianei pentru informatie. :)

4 comentarii:

miky spunea...

dar cat costa un calendar de ala:))?

elena spunea...

3 lei sau 4

Anonim spunea...

vreu si eu un calendar dar nu stiu cum sa fac sa comand..va rog daca ma puteti ajuta :dudu_tw93@yahoo.com

Sandra ღ spunea...

cred ca mi le iau si eu!! sunt SUUPER!!

Chat

Create a Meebo Chat Room