vineri, 23 octombrie 2009

Concurs!!!


Deci......inca o poza pentru concursul acesta....
Eu i-am propus Oanei sa participe deoarece chiar arata vampiric....
Voi ce credeti?
Oana - 15 ani.
Ce nota ii dati?
-------------------------------------
Sa nu le uitam pe celelalte concurente .....
Flory - aici.
Cory - aici.
Diandra- aici .
Ale' - aici.
Vally - aici.
---------------------------
Mai aveti foarte putin.....OFICIAL.......
Am promis la 2 vizitatoare ca le punem pozele maine pana la 12...deoarece Gya nu isi poate face poza din cauza luminii proate....iar Dna Mariana nu prea se pricepe sa isi faca poza singura :). Sper sa ne intelegeti. :)

20 de comentarii:

Sandra ღ spunea...

are lentile rosii sau e moficata poza?! mi se pare ca e modificata..

Cristina spunea...

:"> e modificata... doar la ochi si la contrast am umblat:D
dar bella mi'a spus ca am voie:-?

Sandra ღ spunea...

e super draguta..;)

elena spunea...

da are...:)
n'am spus nimic de modificari :)
si oricum nu e prima

carina sos spunea...

io zic 8.50

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

10 CU PLUS

Cristina spunea...

eu am voie sa ma votez?:))

Anonim spunea...

10 q plus....e foarte dragutza...vampiritza:X:*kole

Anonim spunea...

e fff mwmoasa...10:*

Anonim spunea...

10.draguta

roxulets spunea...

onuts..ai o poza superba>:D<..prea vampirica:D

roxulets spunea...

nota 10:*

Denisa spunea...

1

Cristina spunea...

sunt foarte trista si dezamagita de ultima nota... si am sa o rog pe denisa sa isi justifice nota:D
am voie?

Raluca spunea...

auzi?hai ca si altii au note proaste!si ca sa te bucuri ia un 1

Anonim spunea...

1

Cristina spunea...

credeam ca la concursul asta se voteaza pe drept nu pe "si ca sa te bucuri..."
am participat pt ca m-a rugat bella nu pt ca m-as bucura la vreo nota de la voi fie ea 1 sau 7 sau 10:|
si fara sa fiu nesimtita poza aia nu e de 1.
intr-adevar nici de 10 nu e...de ce sa fiu naspa...
dar da-o dracu de treaba. nu ne tragem de sireturi aici.

Anonim spunea...

nu mi se pare asa vapiric :p concurenta flory a facut machiajul original fara modificari si cu cap, daca avea si lentile era si mai mijto machiaju. Dar machiajul asta e lipsa de ocupatie si in plus stia ca o sa castige ca le cunoaste pe fetele de pe site...lol din partea nota 5 chiar daca nu e nici de 5 ;)

elena spunea...

o cunosc pe Oana de pe ST...si ne-am imprietenit prin intermediul unui concurs de la ea de pe Blog...si nu tinem cont de prietenii...daca era dupa mine......daca eram trisoare ii trimiteam deja un premiu lui Ale' :X dar nu sunt ipocrita asa ca nu va mai certati!!!

anytha ;x spunea...

10 cu felicitari si cu plus si cu ce vrei tu!!!
e cea mai vampirika poza care a intrat in concurs!!

Chat

Create a Meebo Chat Room