sâmbătă, 24 octombrie 2009

Out of Twilight

Mi-am adus aminte de rubrica mea ....eu am initiat-o. :) Si tot eu am uitat de ea....spre rusinea mea. Dar azi...in timp ce navigam pe net...in cautare de stiri am gasit ceva...si mi-a venit ideea.
Sigur o stiti pe Pink si sigu stiti de videoclipul ei nou....sau mai putin nou, "Fun house".
Ce parere aveti? e reusit? Dar intrebarea e ...Ce parere aveti despre Pink? Eu o vad ca un fel de Lady Gaga a rock-ului. E rebela....non-conformista...o tipa cool din [[ emisiunile in acre am vazut-o....]]. Imi plac melodiile ei...dar nu sunt innebunita. :)
Cand vad un clip nou ....cu o melodie trasnet...o ascult de vr 10 - 20 de ori si dupa aceea ascult din cand in cand de placere....
Voi ce parere aveti despre ea? Cum vi se pare ca evolueaza.....? Pe o scara de la 1 la 5 ce nota i-ati da?

3 comentarii:

vampirika spunea...

parca noi vorbim despre Twilight pe acest blog...nu despre alte vedete...

Anonim spunea...

vampirik, daca nu iti convine, poti sa pleci....nu te obliga nimeni sa stai si sa vizualizezi postarile fetelor....

laura spunea...

aaa....bella cea mai proasta comparatie ai facut...sunt fan lady gag dar sa spui kl pink e o gaga a rockului mare greseala...e mai bn zis lady gaga e o pink a popului!!!doamne....am crescut cu pink...e d atata timp....o ador:X:X:X

Chat

Create a Meebo Chat Room