sâmbătă, 24 octombrie 2009

Teroare pe fete


Pe buna dreptate Volturi sunt de temut...cei mai de temut....:)
Ia priviti aici ce ingroziti sunt Ed, Bella & Alice.
Cele mai ingrozite par Alice si Bella. e si normal...Edward trebuie sa para mai neinfricat, doar e barbat :))

20 de comentarii:

Anonim spunea...

ee na?si asa zicea inteligenta din tine?:)))mai fetitza nu comenta ta tu dsp cum trebuie sa fie edward,ia sa pui p cineva sa te dea cu capu de beton,sa vedem ce faci,razi?:))

si in plus,era ingrijorat pentru bella...ce minte aveti uneori:|

elena spunea...

ce prost esti anonim :X

Anonim spunea...

proasta esti tu...esti o mucoasa si te crezi mare critic>:P

elena spunea...

normal:>
habar n'ai tu cine sunt eu 8-|
rapanosule:|
sau rapanoaso:|

elena spunea...

eu am fost in tabere internationale in Paris si Roma.....:| si iarna asta merg la Berlin
si in prezent am in tiparire o carte :X
asa ca taci rapandul-o :)

Anonim spunea...

=))))

Anonim spunea...

vz k nu se scrie ''rapandul-o'',ci rapandulo:P:P :))) mai uita te p manualul ala de romana un pic,mare critic ce esti:)))

elena spunea...

matale ai auzit de limbajul jmek de pe net ? =p~
si in plus ...poate ai ceva imoptriva mea.....te roade invidia....dar stiu ca iti place blogul asta :X

elena spunea...

asa k mukles :X

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

BAAAAAAA....VAKO..tu care ejty anonim...ia mai bagatzy capu in nisip....j ia in gura putin nisip sa nu mai vb atata...k te ia gura pe dinainte..nai ce face aksa?...ai grija qm vorbesti ma..k nu e blogu taw j nu fashi u legea aici...Asa a vrut ea sa spuna ok?...Nu e trb ta..si nu-ti mai baga nasul unde nu-ti fierbe oala...Iti iese invidia pe afara...si este rapandul-o....ma bucur k ai recunoscut k asa fiinta ejty...Thoamne...

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Un singur comentariu dinasta prost si ma iau de tine si de familia ta...Ma tine sa jty..si nu mi-e deloc greu...

elena spunea...

asa :))

Anonim spunea...

vaaai mery viteaza;-ss:))=)))sunteti mai proaste voi asa de felul vostru=))

elena spunea...

mai...domnu' mare atotstiutor.....daca noi suntem proaste.....de ce ne mai vizitezi blogul? Daca noi suntem proaste inseamna ca munca noastra e proasta....ia spune.....

Anonim spunea...

am zis eu ca tu esti mare filozoafa;)) frate acum serios:)))ceea ce la mine e km neobisnuit:D:))),pe bune voi nu ati fi fete rele daca nu v-ati crede atat de importante si daca n-ati mai face comentarii aiurea:))cred k v-ati enervat destul,eu m-am amuzat:))asa k va las....nu de alta da mi-e frik de mery=))) v-am pupat :-h

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Faaaahhh sclerozato...Sa-mi bag cv in tn j in toata familia ta q mada aia...Sa-i zici sa nu se mai dea cu ruj rosu k mi-o coloreaza...J sa-i zici lu tactu sa-i dea mai multa m**e...K d l mn nui ajunge...J mi-a zis k te-a invatat si pe tine meserie...Si a zis k ejty experta...A zis k fashi bani buni pe centura...Cik din 5 in 5 minute ai comenzi...Da a zis k vrea si ea oleak de p**a da nu are de unde k u o iei pe toata...a zis k cik nici tactu nu mai vrea sa-i dea..k tactu iti da tie la m**e....Stiu k am dreptate...Se mosteneste meseria...De la strabunici,la bunici,la parinti si aq la tine..Tu fiind cea mai experimentata...

Anonim spunea...

=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

vaaai mery,vaaaaai ce limbaj:))))din ce grup de cocalari faci parte de vorbesti asa?[-x

esti foarte periculoasa,se vede,chiar imi era frica de asta:-ss nu cred k o sa mai dorm la noapte:-s=)))

vaai tu si ce poezioara ai scris tu acolo:X cata eleganta in cuvintele tale:X daca e creatie proprie felicitari,se vede k ai cunostinte in domeniu:P:))

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Am cunostintele care le-am invatat de la tine..si de la grupul tau de cocalari...Si miau zis aia aqolo ca te descurci extrem de bine...Si chiar ma bucur k iti place poezia mea...Ti se potriveste de minune...Te caracterizeaza extraordinar...Am stiut eu cu ce te pricepi ai vazut..Te-am ghicit..Esti foarte priceputa...Cati ani ai de experienta? de la vreo 5 ani??:))

Anonim spunea...

gangsteritza mica ce esti:>:>=)))

mai atenta un picut la gramatica,nu te descurci prea bine;) la literatura f bn draga mery,frumoase poezii,cum ti-o recita ''gagiu'',p ritmuri de cicalaca cichicea:>:>?

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Da pe tine ce te doare cum imi recita lumea poezii? Macar eo primesc poezii nu p**a qm primesti u...

Chat

Create a Meebo Chat Room