vineri, 23 octombrie 2009

Fan Fic

Buna! Am cam lipsit saptamana asta. Sunt cam ocupata, iar saptamana ce urmeaza va trebuii sa prezint la liceu in fata clasei cartea care m-a impresionat si mi-a placut cel mai mult. Logic, Twilight e aleasa! Urati-mi succes!
-------------------
Asadar sa revenim la fan ficuri. Am primit o multime asa ca am de recapitulat.
Am primit un fan fic tradus de Alice si se numeste: „The Wedding”, este scris din perspectiva lui Jacob.
Primele 3 capitole aici
-------------
Continuam cu Andreea care a terminat de tradus al II-lea capitol din „Un Amor Imposible”
Al doilea capitol: aici
----------------
Antonya a terminat capitolul 16 din „Noapte fara Luna”
Capitolul 16: „Zborul” - aici
-------------
Ana ne-a trimis si ea un fan fic scris din perspectiva lui Edward, care se numeste „Apus De Soare”
Primele 3 capitole: aici
--------------
Iar Andreea a terminat capitolul 4 din „Nora”
Capitolul 4: „Consiliu de familie” -aici
Tot ea a terminat si capitolul 11 si 12 din „Reality Bites”
Le gasiti aici
--------------------
LATER EDIT: Camy a terminat capitolul 4 din „O viata frumoasa”
Capitolul 4: aici

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room