vineri, 23 octombrie 2009

Calendare New Moon


Deci......mi s-a indeplinit un vis......:X
Am CALENDARE NEW MOON......:X
Si asta datorita Marianei care mi-a cumparat si mi-a trimis cate un model.......Doamne ce faine sunt:X......Va spun......zbateti-va ca mine.......faceti tot posibilul sa vi le luati........
Faceti comanda....orice.....merita...va spun sincer....:X azi mi-am ridicat coletul.......de fapt azi a venit..
Nici nu am primit bine fluturasul ca am si zbughit-o in oras la posta.
Sper sa va bucurati alaturi de mine de reusita mea.
----------------------------------

19 comentarii:

Sandra ღ spunea...

suuper!! :XX

aryschool@yahoo.com spunea...

Sunt super...nu sunt o fana a posterelor de perete dar am 2 calendare de birou New Moon, unul pentru biroul de la servici si unul pentru acasa. Ce frumoasa va fi viata mea din ianuarie 2010 cand voi veni la birou si ma va intampina vampirasul sau varcolacul meu preferat ?!

elena spunea...

arina ne trimiti si noua poze? :) cu calendarele si cu tine? :)
te punem fanul saptamanii :)

Anonim spunea...

god ce pustoaica esti.....vreo crizata se vede........get a life

elena spunea...

lol :|
=)))
pisi se vede ca n-ai o viata 8-|
nu-mi spui tu mie ca-s crizata =))
aia e ma'ta ;)

vampirika spunea...

va dati mari....si ne dati noua pe sub nas....cu, calendarele

Sandra ღ spunea...

ha-ha anonim..uh nici macar nu ai demnitatea sa iti treci numele asa ca nu mai comenta..

Andreea spunea...

haideti fetelor nu va mai certati.Calendarele pot fi realizate la orice firma de publicitate cu orice fel de poza, pretul variaza in functie de numarul de exemplare realizate.

elena spunea...

da ....acestea nu sunt originalle :)
Mariana le-a cumparat de la o librarie care le facea nu stiu unde :)
oricum arata foarte bine din profil si nu-mi pare rau de banii cheltuiti :)

Anonim spunea...

sandra, uh ce te bagi????? ce problema ai u???? aia chiar arata ca o HIPIOATA =))))))

elena spunea...

ok ....dom'le 8-| poti sa incetezi sa ma jignesti...daca ma iau de tot neamul tau cum o sa fie? :|
TACI!!!

Anonim spunea...

da nu vreau sa tac poftim....e dreptul meu sa imi spun parerea, nu????

vampirika spunea...

TERMINATI DRAQULUI CU CEARTA ASTA CA NU AJUNGETI NICAIERI

Sandra ღ spunea...

omgg, nu vad rostul!! Inceteaza, Anonimule!! K imi vine sa te injur!!

Andreea spunea...

mai bine sa-l/o ignorati se va plictisi sa vorbeasca singur/a,pana la urma nu cauta decat sa atraga atentia, de ce sa-i dati satisfactie. nu merita, aratati-i ca sunteti mult mai inteligente si mature decat el/ea

*Ioana spunea...

Exact Andreea. Si Anonimul ai si tu putin uraj si semneazate. NU arata ca esti lash. Ca pana acum asta ai facut :P

carina sos spunea...

ce frumoasa ii colegutza mea:*:*:!!nu va mai stresat cu anonimul asta ca numa face caterinca de noi...lasatil sa tot critice....

Dya spunea...

cat costa calendarele?

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

fOARTE SUUPEER:x:x:x...kt despre acel anonim kre ne sacaie de cv vreme...sa isi tina pliscu ala..k vorbeste prea mult si prea prost...asa k mai controleaza-te...nimeni nu se ia de blogul nostru sau de admini...NIMENI!makr dak ai avea curaj sa te semnezi...da ejty o fricoasa kre are gura mare...da knd e vb de cv serios...te dai la o parte k un iepure fricos..Mai tineti pliscul inchis...K noi muncim pe acest blog..nu ca tine care freci menta pe aici cu vorbele tale de 2 bani...

Chat

Create a Meebo Chat Room