miercuri, 21 octombrie 2009

Fan fic


Capitolele 6 si 7 din "Jurnalul " . 'Aflarea secretului ' il gasiti aici . 'Neintelegeri' gasiti aici .Spor la citit !
_________________________________
[[Bella]]....Salutare........va promit azi un nou banner :).....cred ca vineri va fi gata:)....
Vreau sa va spun ca ar trebui sa va ambitionati pentru concursul cu pozele pentru ca azi a venit postasul si mi-a adus brelocurile de la Mery.....Deja am pus unul la chei....celelalte 2 le pastrez cu sfintenie:).......am o idee chiar....Mery de ce nu incerci si emne de carte? ???? Poate chiar dupa modelul celor oficiale New Moon? Iti vor iesi super....ar trebui sa incerci...cu talentul tau exceptional:X.....
-----------------------------------------------------------------
De fapt....eu am intervenit peste postarea Ikai pentru ca vreau sa va pun pe citit.
Capitolul 11 din "Reality bites" scris de Andreea il gasiti aici.
-------------------------------------------
Si mai am o rugaminte la fetele care au inceput ficuri in vara....de ex BD din perspectiva lui Allice sau Twilight din perspectiva lui Rose.......fetelor...de ce nu ne-ati mai trimis ? V-ati suparat pe noi ? :(

Un comentariu:

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

ma apuc mai tarziu de semne de carte..deocamdata nu-mi permite timpul...voi revenii cu semne de carte peste 2 sapt maxim...

Chat

Create a Meebo Chat Room