vineri, 6 noiembrie 2009

APOGEU!!!!!


Hey! Ce faceti? Eu nu fac foarte bine.....am iesit de la operatie de la ortodont si acuma ma doare....asa ca nu pot sta prea mult la PC. Azi, am citit un com si am vazut ca am ajuns ca sursa pe Twifans si pe Newmoonmovie.org.

Presupun ca suntem si pe alte site-uri internationale! Sunt foarte fericita.

Am vazut ca la un moment dat aveam 81 online, apoi 93 si apoi 96. Probabil ca au fost si mai multi, dar eu sunt multumita si cu atatia! Ma simt mai implinita ca niciodata de cand am blogul. Simt ca am ajuns cineva.

------------------------------

Voi va bucurati alaturi de mine?:X

9 comentarii:

Carina spunea...

ce operatie bELLA?????cum adica??de la ce??ce tior fkt si noua nu neai zis nik??

Carina spunea...

akma suntem on 118:ximposibil
:X

elena spunea...

doamne .....visam?
=)))
ce tare am fostla faza.....knd am pus stirea pe twifans :|
si knd am lasat linkurile p twifans :|

elena spunea...

pai e doar o chestye sa-mi iasa un canin...
au! !! doare :(

Sandra ღ spunea...

e super!! f tare!! :XX

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

suuper...foarte thare:X:X:X:X

elena spunea...

140 mah
:X
???
visam?

Sandra ღ spunea...

146!!!!!!

AliCe CuLLen spunea...

acum sunt 180...chiar ca e APOGEU!!! Bravo fetelor, ati intrecut pana si STIRI-TWILIGHT, care ERA cel mai bun blog din tara!!! Bravo!!!

Chat

Create a Meebo Chat Room