sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Ma vreti sau nu?

Am o nedumerire...Ma simt jignita in privinta commentariilor despre cine e mai bun pe blog...Recunosc ca Sandra e foarte buna..Dar vreau sa stiu...Vreti sa mai stau pe blog sau nu?



________________________________
Uitati si diploma mea de autor...O sa-mi fie dor sa mai fiu autor..Daca voua nu va place sa fiu..O sa plec repede...

58 de comentarii:

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Va rog sa fiti sincere..O sa fac reclama si dak vreti o sa ma retrag kt mai rpd posibil...Astept parerile voastre pana maine seara...

Carina spunea...

da si pe mine ma puteti scoate....ziceti dak sa mai ramann sau nu...nu vreau sa aud ca vreati sa raman din partea colegelor mele,ci din partea faniilor blogului

Anonim spunea...

noh, iesiti amandoua =))))

Sandra ღ spunea...

nu vreau sa iasa nimeni din cauza mea..:(

Anonim spunea...

da nu ies din cauza ta, ci din vina lor =))))))

elena spunea...

Doamne! cat de rau poti sa fi tu anonimule. eu zic ca cel mai bine ar fi sa nu plece nimeni, dar dc nu va mai intelegeti va puteti separa, cred ca vei fi in stare sa iti faci propiul tau blog, si sunt sigura ca va fi frumos. toate sunteti talentate, nu mai fiti asa orgoliosi, eloc ptr toata lumea.

Carina spunea...

ms mult elena!:*dar este o problema...dak ne facem blog o sa fim in concurenta cu ele...si nu vreau sa le strikam blogul.chiar aazi neam gandit cu mery la asta...dar. nus tiu.eu tin la blog.ma leaga ceva la el si nu stiu ce...cand am venit era diferit.dar de cand au venit comm-urile cu anonimuri,ma enerveaza de numa...adica no luram pe degeaba??vine unu si iti zice ca nui bne ,eshti o mare prosta.nu cred cati poti imagina cum e sa simti asta...

Anonim spunea...

duceti'va dracu toate!

plecati toate,de un blog se poate ocupa si o singura persoana

eu asa va spun;)

elena spunea...

eu va dau kap in cap si terminam povestea
c naibii aveti?
v'a zis cineva ceva?:|

*Ioana spunea...

te cred carina e nashpa :( eu nu vreau sa plece nici una, mai ales sa ne certam. Si elena daca tu esti cea de pe Chat, ma bucur ca ai stiut sa vb frumos :)

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Sincer imi cer scuze dak v-am deranjat cu ceva...Dar cred k e cel mai bn sa plek...J eu j carina..Dfpt Carina poate sa stea..Dar sa vad ce se mai zice de mine pana maine seara..Pana aici mi-a fost si asta e...Mi-e fff greu sa plek..E un efort enorm pentru mine..dar dak voua vi se pare k nu sunt folositoare j k ar fi mai bn sa plek..aja voi face..nu o sa va mai sacai..

Anonim spunea...

doamne ce va mai vaicariti

:)))

fetite de 13 ani care n'au avut jucarii cand erau mici

:)))

pleca'ti toate si gata

:)))

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Poti sa nu te bagi??...J nam 13 ani desteapto...

*Ioana spunea...

Gata cu cearta!!! Deja ati pus punctul pe I cei care lasa commuri cu anonim,macar lasativa numele, sau ce va piere curaju, sau macar vorbiti mai politicos!

Bianca spunea...

Offf.... de ce sa iesiti?????
Uite eu... sunt fana al blogului , sunt si afiliata cu voi ....si va spun ca faceti o echipa grozava....
Terminati odata cu cearta....
Si da bella da-le cap in cap.....

Merita.... pentru ca da atentie anonimilor....

V-am pupat pe toate...

elena spunea...

si eu bianca :X

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Dar eo chiar m-am saturat de toti acesti anonimi sincer...Ma abtin sa-mi spun parerea de prea mult timp..j aq mi-am faqut curaj..Deci..vreti sa plek sau nu? Chiar daca suntem o familie..nu toti cred asta..J sa jtytzy k eo chiar va iubesc pe toate...Chiar dak o sa ies...J nu vreau sa va suparati pe mine..

Anonim spunea...

plecati dracu:)))) xcum nu faceti mare lucru..ce mai face sandra aia si fenomenala de bella(cum se crede ea) dar in rest...vai de voi:)))

hai valea!!!:))

ce copile sunteti,va plictitsiti si faceti scandal=))

varzaaa!!!varzaaa sunteti!

Carina spunea...

anonimule dak mai dai vreum comm va jur ca plec chiar nu ma mai intereseaza ce cred restu...pt asta plek ca ma tot criticati..ca nus buna de nik...

Anonim spunea...

ce tampenie si ce cacat u celalat anonim nu te mai baga .....dak nu iti convine nu mai intra pe blogu` asta si gata sa nu plece nimieni pt ca faceti o treaba minunata impreuna ca vine una ca are chef de cearta face in toate felurile ca nu ii convine si critica pe toata lume ....:| nu cred ca u ai fii in stare sa faci ce fac fetele astea si mai taci o data si dute si culca`te si prefate ca nu sti de extenta blogului asta si gata................deci sa nu plece nimeni....pt am mai zis o data ca faceti o treaba minunata ......si nu luati in seama anonimu` celalalt care nu are ce face si vine si se apuce sa zica pe aici ca nimeni nu e bun de nimik si chesti"duceti`va drak" mai taci o data .................. asa ca cel mai bn e sa ramaneti toate si da da`le cap`n si fa tot posibilu` sa nu le lasi sa plece....:|

Anonim spunea...

cap`n cap.....scz dar anonimu`celalalt mi`a facut 1000 de nervi si nu cred ca doar mie ....:|

elena spunea...

cine v-a permis sa aveti un blog cu limbajul asta? Bella, daca vb cu vizitatorii cu asa cuvinte: "muie" inseamna ca esti o mare idioata, si ar trebui sa pleci de blogul asta chiar daca esti admin. se vede ca nu aveti incredere in voi, iar cea mai normala pare joanne. si nu o spun ca sa o laud. sfatul meu este sa stergeti acest blog timpit si sa nu va mai autodeclarati ca sunteti cel mai bun blog, deoarece nici la degetul mic de la picioare nu sunteti pentru stiri twilight. ala e cel mai atre blog, voi nu. :)

elena spunea...

bn Ms tanti idioata....pa :X

Anonim spunea...

elena ......dak nu iti convine blogu` asta si de nimeni nu mai intra draga simpatic`o pe el ca e mt lume careia ii place ce se posteaza pe el si dak tot crezi ca toate nu st in stare de nimik dc nu ai facut un blog care sa fie bun nu ca asta nu mai intra sa nu te mai deranjeze si gta :-j

*Ioana spunea...

Mda ms elena pt lauda :D dar oricum si asa cand te enerveaza o persoana nu mai gandesti ce zici si normal ca injuri si alea alea, de ex pe mn daca ma enerveaza cnv nul mai scot din cuvinte urate, dar de data asta am incercat sa ma abtin... atata cearta :( ma supara

Cristina spunea...

Mai.....doamne cata cearta!!!
Pauza!!!

elena spunea...

macar joanne a demonstrat ca e educata, in timp ce bella e mare idioata cum am mai spus. draga anonim sa stii ca am si eu un blog ;) nu e cu twilight :P

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Felicitari tuturor pentru munk depusa....Maine ma voi hotari dak raman sau nu pe blog..Elena ma bucur pentru laudele tale...Se pare ca nu doar unele persoane sunt laudate...Mai sunt si altele..Si dak avetzy cv impotriva mea comentati aqm...Sami ziceti mai exact parerea voastra despre mn...Si sa fiti sincere...

Anonim spunea...

dak ai blog bn bv ....si bn ca zici ca bella e idioata :-j si nu am nimik cu joanne ...dar pe bella ai facut`o idioata si din partea mea eu nu as fi reactionat asa ca ea ..... poate mai rau;) si despre joanne ai laudat`o...si nu ar avea dc sa reactioneze urat;).....si dak u ai alt blog si faci asa ca pe blogu` asta sincer eu nu as mai intra sa imi pierd tp

elena spunea...

de fapt mery tu esti ok, dar nu cred ca ar trebui sa ramii pe acest blog, deoarece bella te conduce cum vrea ea si va ameninta pe toata: ca te dau afara, iesi afara si alte chestii. Pentru ce a pus sondajul asta, ca sa demonstreze la toti cit e de iubita? No, draga, nu esti. Deja 16 persoane te urasc, uitate la sondaj :))
Cred ca ar trebui sa aveti toate un blog fara bella, ar fi un blog reusit, dar bella strica reputatia. :P

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Sincer..pe acest blog suntem toate egale chiar dak una e mai buna ca cealalta...anonimii acestia ar trebuii sa ne plak pe toate dak vor stiri kt mai bune..dar..gurile rele nu inceteaza sa vb...oriqm..dak aveti cv impotriva mea...va rog comentatzy...

elena spunea...

anonim, nici nu team invitat pe blogul meu. Acolo intra doar persoanele cu mult simt al umorului si inteligenta ;)

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Sincer bella nu a dat pe nimeni afara si e chiar foarte de trb..dar gurile rele nu se opresc niciodata din spus prostioare...Bella e chiar fff ok..ea ne-a indrumat spre cat mai bn...Ea a vrut k mereu sa fie bine...si ea ne-a dat sansa sa fim pe acest blog..nu o mai critik...Toti gresim..Mai putin sau mai mult...Si toti suntem egali nu?

Anonim spunea...

elena nici nu vruiam sa ma inviti pe blogu` tau :-& si nu cred ca ma cunosti sa sti u dak sunt o persoana cu umor si inteligenta :-& asa ca nu vb de alti dak nu ii cunosti pentru ca nu esti in stare :-&

gya spunea...

doamnee am ramas stupefiata de ce-i aici...knd am vzt 30 si cv de comenturi mi-am dat seama k iar e scandal:O doamnee dar voi nu ati obosit? pe bune k noi ne-am saturat sa intram si sa dam peste acelasi lucru,adik scandal.este treaba voastra ce faceti dar reputatia blogului e la pamant,eu v'as zice sa reparati asta pt binele vostru:)

sper sa nu'mi sara cineva in cap,k si asa am fst acuzata k as fi unul dintre aia care va injura,ei bine nu sunt.knd am avut cv de spus m-am semnat:) eu va las si poate va ganditi la ce v-am spus,bye

*Ioana spunea...

Mda buna Gya, Mai nou asa e pe la noi cu cearta de 2 zile in coace si apropo ieri blogul a implinit 4 luni ! LA MULTI ANI LUI :X

elena spunea...

chiar :X

Anonim spunea...

dmn....sa nu plece nimeni...anonim (cea care spune sa plecati)...taci din gura odata...cumva vrei sa termine ele cu blogul din cauza geloziei tale?cumva ti se pare ca blogul lor e mai bun?ei bn sigur este asa....elena....taci si u din gura ca dak incep sa injur nu ma mai opresc...pentru ce ...dmn...de ce atata cearta???dupa parerea mea fetele fac cea mai frumoasa treaba...asta ptr ca lucreaza in echipa si sunt sigura ca tin unele la altele....am dreptate?nu va mai bagati unii ca...si incepeti sa injurati si sa spuneti ca ele nu fac ceva frumos etc...sincer cred ca ar trebui sa va tineti opiniile deoparte...k?nu va place nu mai intrati pe el su gata!!!pentru ce sa termine ceva foarte frumos?sau sa se desparta dupa atatea luni frumoase???mery...nu pleca..aratale ca te doare undeva de comentariile rautacioase...nu prea cred ca am mai intalnit un blog cu atatea persoane care sa tina unele la altele..sa faca ceva frumos.Blogul acesta este facut cu suflet....dupa mine nu cred ca ar trebui sa se faca diferente intre bloguri....am atatia nervi la ce am citit...ca sa stii ios oana care a scris zvon devenit realitate..dak mai tineti minte commurile rautacioase?dc dmn tre sa existe oameni atat de rautaciosi....ma mandresc cu ceea ce am facut(fanficul) chiar dak nu este cel mai bun...numi pasa ca este mai prejos...ma mandresc ca totusi mia citit cnv...si ia placut....(cam nebuna mai sunt...am intrat in alt subiect...:))))))

Anonim spunea...

pe scurt....tinetiva comentariile rautacioase ptr voi si fetelor nu plecati

elena spunea...

ce frumos a fost oana :X

*Ioana spunea...

Da Multumim! Articolul cu cele mai multe commuri, Un LA MULTI ANI ?:X deeci RECORD , 41 coomuri :X

elena spunea...

ba nu fata a fost altu' d vr 57
...taci ca te faci de ras:>

*Ioana spunea...

:)) cred ca articolu ala nu lam vazut, pun pariu ca era cerat si atunci =))

elena spunea...

ba nu
=))
[-x

alin@4ever spunea...

am intrat si eu prima data pe acest blog si am ramas stupefiata, daca va certati asa tot timpul, nu e interesant aici. oricum, nu prea inteleg nimic.
De ce nu puneti sursa? am vazut multe postari fara sursa ;)

elena spunea...

o punem .....am inceput recent sa o punem.......
am avut si noi o regula ;)
nu ne critica prea dur ;)

Anonim spunea...

pff...poi e la moda ca fiecare blog sa aiba macar parte de o cearta:))) fetelor ramaneti asa cum sunteti nu le dati satisfacere celor cu commuri rautacioase poopici...

*Ioana spunea...

so trezit si alina la sf povestii dupa ce de 2 zile in coace tot asta facem =))

anytha ;x spunea...

fratilor!!!!!ce va certati atata!?!!!terminati-o!!!nu trebuie sa luati in seama fiecare idiot/a care intra pe acest blog si nare ce face si se gandeste el/ea asa:"ce sa fac?a da stiu!e foarte interesant sa injuri oamenii care fac o treaba buna!!ia sa fac si eu acelasi lucru"
doar pentru ca aceste persoane nau pic de neuroni in cutia craniana asta nu inseamna ca voi trebuie sa va certati,suparati si sa va despartiti.faceti o treaba minunata impreuna...mai sunt bloguri care la fel au mai multe persoane care posteaza si nu am intalnit niciodata o echipa ca a voastra.
daca iese una din voi blogul numai are rost...chiar daca bella a fondat blogul si dupa au venit celalalte...sunteti o echipa si trebuie sa va sustineti una pe alta...nu ttrebuie sa va suparati din cauza comenturile care sunt date din plictiseala,gelozie,neinteligenta etc...
fiti destepte si arataile ca nu va pasa de ce abereaza ei pe acolo...sunt oameni[ca si mine]care ar respecta acest blog si sunt multumititi de el...
si mery daca iesi[ceea ce nu vreau]le vei arata celor care nau creier ca intr-un fel au avut dreptate asa ca nu mai tine cont de ce zic acesti oameni pentru ca voi sunteti o echipa adevarata si impreuna ati ridicat acest blog...
si anonimul care a zis ca ST e mai bun...aici te contrazic..ptr ca pe ST astepti o vesnicie pana sa se posteze un articol pe cand aici in fiecare zii de nu stiu cate ori pe zii se posteaza;)
si un ultim lucru anonimii care critica:semnativa fratilor ca nu va cad mainile si daca va scrieti numele ce?credeti ca vor venii fetele astea peste voi cu pusca...doamne ce oameni!!
si elena ma bucur macar ca ai avut curajul sa iti scrii numele chiar daca nu ai zis lucruri frumoase..asta demonstreaza ca esti o persoana caruia nu ii este frica sa arate ce gandeste in rest elena daca nu iti place ce muncesc fetele astea aici numai intra ca nu te obliga ele cu pistolul sa intri;)

anytha ;x spunea...

care respecta*
scz am draci:)

Anonim spunea...

doamne ce mahalagioaice sunteeeni....
ce va certati atat?
dk una din noi nu mai vrea sa stea sa plece
dar sa nu mai faca atata drama ''sa plec'' sau ''sa nu plek''
pleaca dk vrei si gata dar nu va mai certati atat
take care :*

daria spunea...

deci FRATEEEE, nu sunteti sanatoase. adica mery ba plaeaca, ba nu pleaca. inna la fel. una injura, una ia apararea. da incetati mai, ca nu sunteti in piata sfatului sa va comportati asa. mery dai dovada de imaturitate si nimic mai mult. iar celelalte fete observ ca prefera sa fie neutre.chiar nu mai inteleg nimic aici :|

daria spunea...

si inca ceva. la postare mery ai zis "o sa plec repede". daca vroiai sa pleci, trebuia sa fi de mult plecata=)) da vrei doar sa atragi atentia.

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Nu atrag nimanui atentia.Vreau doar sa jtiu cum ma considerati..si nu e vb k sunt invidioasa pe sandra sau altcv..sandra e o fata excelenta nu pot sa zic de raw despre ea.Eo dupa ce fac brelocuri semne de carte bannere pt blog..j ce primesc i schimb??...jigniri j ofense??...j alte chestii kre ma deranjeaza??...ma abtin de o luna de zile sa zic tot ce am pe suflet...chiar dak aici e a-2-a mea familie..Mie greu sa ma despart de ele..dar dak voi credeti k aja este mai bn..va ascult sfatul...

Anonim spunea...

pai uite vezi ce zici : '.Eo dupa ce fac brelocuri semne de carte bannere pt blog..j ce primesc i schimb??...jigniri j ofense??...j alte chestii kre ma deranjeaza??'
tu faci astea ca sa te laude cineva?
sau faci toate astea pentru ca vrei si pentru ca iti place
nu te obliga nimeni.
dk vrei faci
dk nu,nu
adevarat.faci toate astea ca sa atragi atentia :)) patetic :)):))
dk vrei atentie fa ceva mai dragut.
nu prin cearta,scandal si acte de maria tereza.
sincer sunteti ca niste mahalagioaice.
frate aveti 14 ani.bucurati'va ca faceti cev impreuna.fiti prietene.
dk nu fiecare sa'si vada de treaba lui si gata.dar fara sa va jigniti,injurati sau mai stiu eu ce.sincer e penala rau faza.va certati care e mai buna.care face ceva mai bine.si cel mai important care e laudata mai mult.
fiecare face ceva frumos si special pe blogu asta.si cred k ar fi altfel fara una din voi si s'ar simtii asta.dar daca voi faceti asta doar sa ca sa zica cineva 'vaai esti cea mai buna' , 'vaai esti cea mai tare de pe tot blogu' nu e ok.parerea mea...
eu atat am avut de spus.
misto blogul :* si rezolvati'va problemele :*

elena spunea...

multmumim Anonim :)

*Ioana spunea...

Mda multumim tuturor care ne sprijina si vor continua s ane viziteze blogul :X.

Anonim spunea...

n'ai pentru ce EllaRose
asta e parerea mea
bafta in continuare:*

Chat

Create a Meebo Chat Room