vineri, 6 noiembrie 2009

Interviu cu actorii

1.Cu care membru din film doriţi să fie pe insulă pustie ?
Nikki: Kristen Stewart
Kellan: Ashley
Ashley: Jackson
Jackson: Ashley

2. Cuare membru din film ati dori să sa va imbatati?
Nikki: eu nu beau
Kellan: Jackson
Ashley: Jackson
Jackson: Rob Pattinson -

3.Pe a cui umar ati putea plange?
Nikki: Elizabeth Reaser
Kellan: Ashley
Ashley:Bryce Dallas Howard
Jackson: Nikki

4.Cu ati vrea as va petreceti o noapte noapte?
Nikki: Elizabeth!
Kellan: Mama Bella's (actrita Sarah Clark)
Ashley: Pot spune Jackson din nou? Deşi nu am sta într-o noapte!
Jackson: Elizabeth

5.
Cu care membru ti-ar place sa iei cina?
Nikki: Peter Facinelli
Kellan: Ashley
Ashley: Peter Facinelli - el mereu ne invită să mancam!
Jackson: Peter Facinelli

6.Cu care membru al echipei ti-ar place sa semeni,referitor la still?
Nikki: Kellan
Kellan: Alex Meraz, care joaca unul dintre vârcolaci.
Ashley: Rachelle Lefevre, cu toate că Kristen şi si cu mine avem acceasi gusturi la blugi

7.Cu care dintre ei tiar fi placut sa colaborezi in lupta?
Nikki: Jackson
Kellan: Nici unul. Eu nu as avea nevoie de ajutor într-o luptă!
Ashley: Kellan
Jackson: Nikki

8 comentarii:

Anonim spunea...

si la sursa-PAUZA.....celelalte fete o pun, da tu nam idee de ce nu faci tot asa....

Anonim spunea...

:)) Kellan raspunde Ashley in majoritatea raspunsurilor si mi se pare asa dragut;))...

Carina spunea...

imi pare raw ca nu am pus sursa anonim,dar inca nu am invatat cum trebui....e de pe twifans si e prescurtat pt cs este o intrebare care chiarnu maim dat seama ce vrea sa zica...deic imi pare rau

Anonim spunea...

pai daca nu sti, ce mai cauti pe blog? =))))))))))))))))

Carina spunea...

stiu cum sa fk o postare draga dar nu stiu cum sa pun sursa adica sa fie saitu si sa scrie sursa....miam cerut scuze...te rog nu mai critica ca atunci chiar am de gand sa plec de blog....

Anonim spunea...

se scrie 'site-ul' =))))))

Carina spunea...

nu conteaza cum se scire lam scris....noi vb pe internet.nui nevoie sa scriem cu cratime sau genu...deci TACIII DREAQULUI!!

Anonim spunea...

dar celelalte fete scriu cu "-" sau "`" sau "'", deci tu ai o problema....si numi zi mie sa tac, ca uite nu am chef :))))

Chat

Create a Meebo Chat Room