joi, 5 noiembrie 2009

Interviu Rob&Kris

Am vazut in niste com-uri ca va-ti plans ca nu avem interviuri,si m-am gandit sa pun unul!
_________________________________________________________________
Imi pare foarte rau pentru ca am lipsit o saptamana,v-am spus intr-o postare mai veche ca voi lipsi.si acum nu mi-a mers ncii parola de la Blogger,dar am reusit sa o resetez.
______________________________________________________
Deci iata interviul:
1.Care dintre voi petrece mai mult timp aranjandu-si parul?
Kristen:Rob
Robert:Eu am stilist personal,normal!

2.Care dintre voi practica vreun sport?
Kristen:Eu una nu ma prea pricep,iar Rob deabia stie sarii coarda.Doamne....dar sa-l vedeti cand fuge!!
Robert:In film ea pare mai atletica decat mine,iar eu trebuie sa fiu super-euroul!!

3.Cine folosteste mai mult Google?
Kristen:Rob
Robert:Normal ca trebuia sa ma zica pe mine!!Dar eu vreau sa zic ca ea o face mai multe ori decat eu.

4.Cine e mai bun la muzica?
Kristen:Robert,e un adevarat cantaret.

5.Cine iese mai mult pe afara?
Robert:Mai demult obisnuiam.Dar Kristen are obiceiul sa iasa in ultimul timp.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room