vineri, 6 noiembrie 2009

FanFic


Incep ficurile. Andreea mi'a dat ieri un link, dar nu aveam cum sa il pun deoarece eram la scoala. In momentul de fata nu sunt acasa....sunt la Constanta si voi ajunge la mine acasa pe la 2 dimineata. Va rog sa ii dati ficurile lui Joanne sau lui Mery.

--------------------------------------

DancingVampire :x a terminat capitolul 3 din ficul "Un nou inceput".

Si un mesaj de la autoare: "Imi cer mii de scuze ca nu am postat capitolul mai devreme, insa timpul nu e de partea mea [plus ca pe langa scoala, eu am si antrenamente :(]. In weekend voi face capitolul 4 [ posibil si 5] si sper sa va placa.
Si va rog lasati commenturi ca sa va aflu parerea, sfaturile. Multumesc ca ma intelegeti. Va pup:*.
Cu drag,DancingVampire :x."

---------------------------------------
Daca mai aveti ficuri, va rog trimiteti-le pana la ora 19. Va multumesc!
LATER EDIT: Ma bag si eu in postarea Bellei (Joanne) si revin cu fan ficuri. Dar pana atunci vreau sami cer scuze ca azi nu am intrat mai repede pe blog din probleme personal. Insa cel mai frumos lucru ce mi sa intamplat azi a fost ca am vizionat filmul Twilight la scoala cu colegii, toti au ramas innebuniti dupa el, era si normal.
-------------
Bun sa trecem la ficuri:
Kris a terminat capitolul 24 din „Hazard Games”
Capitolul 24: Chatterbox - aici
--------------
Lara a terminat capitolul 15 din „Un viitor pe care sa-l doresti”
Capitolul 15: aici
--------------
Ana cea care ieri s-a apucat sa traduca „Tu Nombre El El Viento” si a tradus un capitol, azi ne uimeste si revine cu 3 capitole
Capitolul 2: aici
Capitolul 3: aici
Capitolul 4: aici
-------------
Iar Mikyutza a terminat partea a 2 a din capitolul 7 al fan ficului „Complicatii”. Il gasiti aici.
___________________
Care mai aveti fan ficuri puteti sami trimiteti pe mes sau pe e-mail.
------------------------------------------------------------------------------
[[Bella]] Johanna a inceput si ea un fan fic intitulat"Traces Fanfiction" Primul capitol il gasiti aici..

2 comentarii:

Johanna S. spunea...

stiu ca nu are nicio legatura...but... what abou that http://tracesthestory.wordpress.com ?

elena spunea...

ok/...asteptam continuari!

Chat

Create a Meebo Chat Room