sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Fanfic

Hello! I'm back. Scuze pentru absenta, dar azi am avut o problema in familie.
Traim clipe minunate pe acest blog. Ieri am atins apogeul de 180 de vizitatori on-line din toate colturile lumii. Ne-am afiliat si cu un blog strain, brazilian.
-----------------------------------------------------------
Vreau sa o felicit pe Sandra! Se pare ca greseala mea de a o da afara au intarit iubirea ei pentru acest blog. Sandra u are the best! Autorul lunii pe blog!
---------------------------------------------------------------------------
In legatura cu reclama blogului! mery e cam stresanta stiu......scuzati-o! Vrea sa faca ceva super pentru blog! Cum face ea de obicei - lucruri super! Mery, facem reclama saptamana viitoare!
---------------------------------------------------------------------
Sper ca nu am uitat nimic din ce aveam sa va spun. Acum sa trecem la ficuri.
-----------------------------------------------------------------------------------
- Lara a terminat de tradus ficul scris de Adair , "Ce inseamna imposibilul".
Epilogul il gasiti aici.
- Diandra a terminat capitolul 5 din ficul "Impossible love".
Il gasiti aici.
- Tot Diandra scrie un fic nou. Se intituleaza "The reality is mixed with the fiction". In acest fanfic, personajele din carte se intalnesc cu cele din realitate. Prima parte, formata din 3 capitole, o gasiti aici.
---------------------------------------------------------------------
Alte ficuri???

14 comentarii:

Anonim spunea...

eu vam zis ca ar fi fost o prostie sa o dati afara....ea chiar iubeste acest blog si isi iubeste munca....e the best :xxxx bravo sandra!!!

Nessie Black spunea...

de acord cu anonimul si cu bELLA...sandra, ejti THE BEST EVER!!! :pppppp

Sandra ღ spunea...

omgg, asta da surpriza..ms mult, fetelor.. :DD

Anonim spunea...

mda....daca o luam pe alta parte, e cea mai buna autoare si pentru ca celelalte autoare sunt VARZA...o obsedata de reclame, una de-a 6a care sta pe blog, da habar nu are sa puna sursa....+una care nici nu intra....sa zicem ca isi merita din plin numele de 'cea mai buna' :|:|:|

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Multumesc mult...SUS cu Sandra jos cu Mery...Vaii..ce-mi place nu? va satisface nu? Suneti in culmea fericirii...Sincer..Vreti sa mai stau pe blog sau sa plek?

Carina spunea...

si io mam gandit sa plek mery...nush da park mam saturat ca de fiecare data cand pun o postare primesc un comm de raw....si mam gandit ca ar fi mai bne sa plek decat sa fiu indispusa in fiecare zi in care postez...in care imi merge parola..

Anonim spunea...

pai, sorry, mery da ejti prea insistenta.adica gasesc massuri LASATI VIDEOURI in fiecare zi pe mess.ejti stresanta!!!!! si de inna, nam nica cu ea....si de snadra, isi face treaba si nu ma deranjeaza cu nimic

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

pe voi nu va deranjeaza..dar kt iubesc blogul asta...j comm astea ma ranesc ffff thare...am pus un pool..sa vad ce se zice..poate ies...k e cel mai bine..chiar dak ma doare inima asta e..un efort..O sa fac reclama iar apoi ma retrag...Se descurk fara mn.

Anonim spunea...

eu as zice sa astepti sa vezi ce zic fanii....pt ca inafara de faptul ca ejti dea dreptul ENERVANTA cu reclama ta (sunteti un blog fff bun, la ce va trebe reclama, nu stiu?) esti ok ;)

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Eu vreau sa ajut blogul..de asta sunt enrvanta cu reclama si insist atat de mult..pt k dak nu aj insista nu mi-ar mai trim nimeni nik...Dar de aq nu mai sacai pe nimeni..cn vrea trim..cn nu nu...j gata...ast pararea fanilor...

Anonim spunea...

nu stiu cine iti va trimite =)) probabil NIMENI!!!!!!

Sandra ღ spunea...

eu zic ca nu trebuie sa plece nimeni!! nu din vina mea!!

๖ۣۜ♥ Mery ๖ۣۜ♥ spunea...

Tu ocupi si locul nostru..Si vad c a iti place mult sa postezi..asa k ejty cea mai potrivita k sa ramai...

daria spunea...

dupa cum am mai zis, comportament de fetita de 5 ani, la care a venit cineva si ia luat jucaria preferata, dar pe merit. mery, revinoti. nu incepe acuma sa o jignesti si pe sandra. nu e corect din partea ta. stiu ca teai suparat, dar poate in anumite situatii fanii au dreptate. daca u nu mai postezi, ce ar trebui sa faca celelalte fete? sa nu mai puna nici ele stiri pentru ca nu pui tu? nu te stiam asa, credema ca sunt pe blogul asta de 2 luni si teai schimbat prea mult in rau.

Chat

Create a Meebo Chat Room