sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Fanfic


Credeati ca am uitat de ficurile voastre? Nici gand.....am tot sperat ca o sa primesc continuari la cate ficuri am publicat. Dar am primit putine, asa ca cititi-le pe acestea deocamdata.
- Lara a terminat capitolul 2 si capitolul 3 din ficul "Speranta nemuritoate".
- Tot Lara noastra iubita a terminat capitolul 2 si capitolul 3 din ficul "Spini".
Am inteles ca Lara e bolnava......insanatosire grabnica Lara.
- Mmonik a terminat capitolul 6 din ficul “Forever and Always". Il gasiti aici.
-----------------------
LATER EDIT: Ralu Ioana a trimis un fan fic pe nume "Together" in care e vorba despre 3 prietene pe nume Bella, Alice si Rose care intr-o zi dau peste fratii Cullen.
Aici gasiti primele 3 capitole.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room