vineri, 20 noiembrie 2009

New Moon On-line

Hey! GATA!!! Am terminat cu revista scolii.....am dat si teza la romana.....a venit weekend-ul!
Am cautat linkuri si site-uri sa descarc sau macar sa ma uit la New Moon. Am gasit cateva.
Sunt cam ciudate. La unul nu merge sa va uitati daca sunteti din Romania.
Aici - e site-ul acela care nu va permite daca sunteti din Romania.
Aici gasiti un site pe care inca nu l-am deslusit.
Aici gasiti un blog italian pe care nu l-am inteles prea bine.
------------------------------------------------------------------------
Daca deslusiti ceva sau puteti viziona New Moon .....call me!

7 comentarii:

Emma spunea...

nu inteleg dc ai mai pus postarea daca nu se vede niciunu. :| e chiar stupid

Sandra ღ spunea...

deci, in momentul de fata important este sa gasim filmul ca sa il vedem cu totii..dar nu a aparut inca in America, si cum diferenta de ora este de 8 ore, mai avem putin de asteptat..si va rog, nu va gasiti ca hobby, in timp ce asteptati, criticarea noastra..chiar e aiurea..

elena spunea...

ma gandesc ca poate ii da drumul si va merge!!! dăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăă! Ce greu e !!!! =))

Anonim spunea...

abia astept filmul...nu mai pot

Sandra ღ spunea...

mda..poate pt unii e greu.. :)):))

Sandra ღ spunea...

am vazut ca incep pregatirile de afisare a filmuli pe http://watch-new-moon.com/watch-new-moon-online-free.html!! Suuper!! Abia astept!! :XX

gya spunea...

si eu am intrat pe toate astea dinainte sa le puneti voi....nu trebuie sa entuziasmati lumea degeaba,knd il gasim il gasim:Xnu mai e asa mult

Chat

Create a Meebo Chat Room