sâmbătă, 21 noiembrie 2009

FILMUL NEW MOON!!!!! DOWNLOAD it right now


Da, e adevarat!! E chiar mult asteptatul New Moon!!Din pacate doar 5 minute si 20 de secunde. Inceputul filmului... Il puteti downloada de aici..Folositi µTorrent si aveti filmul..Magnific!! Multumim mult blogului.
-----------------------------
EllaRose: Dupa cum ati vazut nu e decat o parte din film care se repeta.....trist.....
am gasit o lista New Moon pe un site...incercati-va norocul ...poate gasiti ceva interesant....click aici.
------------------------------
Edit by EllaRose.
-------------------------------
GATA!!!!!!!!!!!!! STOP cu bucatele din film. Am deschis id-ul si in lista la sts GYA avea link'ul pentru New Moon. Il puteti vedea on-line sau il puteti descarca. este pe bucatele. Nu mai stati!! DESCARCATI-L!! E in spaniola..dar merita totusi..
CLICK AICI

24 de comentarii:

Anonim spunea...

ma poate ajuta si pe mn cinva sa donwladez??/ca nu merege la mn:((

Elena spunea...

posteaza id tau sa vbm

Anonim spunea...

Nu va chinuiti, este jumatate de film care se repeta de vreo 3 ori...Si este si in germana asa ca...oricum multumim pt efort

elena spunea...

doamne l'am luat b
:X
e in alta limba
da' numi pasa:X:X:X:
plang si o spun cu mandrie :X:X:X

Sandra ღ spunea...

deci, eu l'am vazut..mi'am dat seama ca e doar inceputul, dar bun si asta!!:XX

elena spunea...

doamne nu pot s cred n'a fost in stare sa filmeze tot filmul ? :|

Anonim spunea...

dudu_tw93 multumesc:D:*

Sandra ღ spunea...

dar poate era doar atat..poate era ceva, un clip de cand au fost ei in Germania..

Anonim spunea...

super, ms mult sandra :* ejti o scumpa! eu ma descruc cu germana cat de cat, asa ca pt mn e perfect! inca o data, ms mult! si sincer, decat nimic, e bine si asa--inceputul este cum ai zis si u MAGNIFIC!!!!!!!!

Sandra ღ spunea...

n'ai pentru ce, anonim..

Anonim spunea...

bella, siteul ala e INUTIL. am incercat si eu ca lam gasit aseara si nu sunt decat niste trailere :(

elena spunea...

cat :(
si sunt doar 5 minute si 20 de secunde care se repeta timp de 2 ore :|
FUCK!!

Sandra ღ spunea...

elena, controleaza'te :)):)) Stiu ca ejti dezamagita, si eu sunt..da nu e frumos :PP

Anonim spunea...

mda, e bun si aja. iti multumesc foarte mult, sandra. esti THE BEST! Pana apare tot filmul, e bun si inceputul! :*

Anonim spunea...

filmu e in spaniola, nu in italiana. :|

miky spunea...

doamne cum sa terminat:( dc suntasa de rai ku noi shi ne pun sa asteptam eclipse in 2010:(..........in rest filmu ii :X
abia astept sal vad la cinema:X:X:X:X:x

Anonim spunea...

incercati pe isohunt, am vazut o varianta destu de bunicica ca audio si video, in rest filmul mi s-a parut destul de subtirel...nu s-a ridicat la cata publicitate i s-a facut..nu cred ca as vrea sa dau banii sa il vad la cinema, cartile sunt de sute de ori mai bune

elena spunea...

ai dreptate anonim :X
dupa ce am vazut trailerul....primul....in timp ce citeam New Moon imi imaginam cum ar arata filmul si ce a ieshit in mintea mea era mult mai tare decat filmul dar asta e....totusi as da 15 lei acolo sa-l vad la cinema.....sa vad chipurile actorilor mai mari decat ale mele....daca intelegeti la ce m refer......pe pc ii arata mici....;))

elena spunea...

ai dreptate anonim :X
dupa ce am vazut trailerul....primul....in timp ce citeam New Moon imi imaginam cum ar arata filmul si ce a ieshit in mintea mea era mult mai tare decat filmul dar asta e....totusi as da 15 lei acolo sa-l vad la cinema.....sa vad chipurile actorilor mai mari decat ale mele....daca intelegeti la ce m refer......pe pc ii arata mici....;))

Sandra ღ spunea...

mie mi s'a parut bun..dar se putea si mai bine..nu mi'a depasit asteptarile, la cat suspans a creat cu asteptarea..sa speram ca Eclipse va fi mai bun..sa nu intelegeti gresit ca nu mi'a placut New Moon..povestea e superba, dar filmul a uitat de multe amanunte foarte importante..

Anonim spunea...

bn ca ai corectat sandra. cred ca si u le ai cu spaniola ca am vazut ca traduci multe stiri de pe site-uri spaniole. filmul nu e in italiana, cum a zis elena, ci in SPANIOLA.

Nessie Black spunea...

soooooper. bv sandra!! mi amiga :*

Nessie Black spunea...

normal ca sti spaniola, nui asa, sandra? amandoua stim :P:*

Sandra ღ spunea...

dapp :))

Chat

Create a Meebo Chat Room