sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Rob&Kris~Replici celebre


Cateva din sutele de replici care au fost rostite de Kristen si Robert, iar apoi de fanii seriei Twilight..Interviu luat de pe Utv.
_______________________
Robert despre auditia rolului lui Edward Cullen din 'Twilight':

"Eram jenat sa ma duc la casting, pentru ca prima replica era, 'Edward este barbatul ideal perfect'. Timp de 5 luni nu am facut nimic, apoi m-am dus pentru ca vazusem 'Into the Wild' si am vrut sa o intalnesc pe Kristen pentru ca mi s-a parut misto. Dar m-am simtit ca un idiot spunand 'Salut, sunt aici pentru auditia barbatului ideal.'"

Kristen despre nebunia fanilor 'Twilight':

"Oriunde ne duceam pentru 'Twilight' era o situatie nebuneasca. Sunetul era asurzitor, o aiureala completa... Si primesti o gramada de intrebari afumate ca 'Cum e sa te saruti cu un vampir?' si 'Cat de mult il iubesti pe Edward?' Apoi primesti o intrebare mai serioasa, dar tu esti ceva de genul, 'Nu, nu pot chiar acum, nici nu o pot lua in considerare."

Robert despre nebunia fanilor 'Twilight':

"O mama mi-a inmanat recent bebelusul ei si m-a intrebat: 'Poti te rog frumos sa-i musti capul?'"

Robert despre adevarata natura a lui Edward Cullen:

"Intotdeauna dai de ciudati ca Edward care par sa atraga femeile pentru un motiv anume. Daca Edward nu ar fi un caracter fictional si l-ai intalni in realitate, probabil ar fi unul din tipii aia care te-ar omorî cu toporul sau ceva de genul asta."

Kristen referitor la speculatia ca se intalneste cu Robert:

"Nu exista un raspuns care o sa te faca sa crezi una sau alta. Gandeste-te la toate situatiile posibile: 'OK, suntem impreuna. Nu suntem. Sunt lesbiana.' Eu doar incerc sa tin ceva pentru mine."

Robert referitor la speculatia ca se intalneste cu Kristen:

"Nu are nici un rost ceea ce spui ziarelor de scandal. Am fost prin tara (fara Kristen) si citesc in ziare 'Ooo, s-au intalnit in secret!' Unde?, eu nici nu pot sa ies din camera mea de hotel!'

Kristen despre calatorii:

"Avem un mare turneu european de promovare de facut. Nu stiu daca o sa ajungem in Londra sau in Berlin, dar oriunde o sa ajungem, eu o sa ma duc in Rusia. Sunt foarte, foarte entuziasmata."

Robert referitor la zvonul nebunesc pe care l-a auzit despre el:

"Imi place povestea cum ca eu as fi insarcinat. Am citit-o intr-o revista australiana, pe prima pagina! Eram de genul 'Uau, asta e nebunie curata'. Si nici macar nu era ironica. Nici nu cred ca articolul vroia sa se justifice; era doar un titlu. Da, sunt. Da, si il tin la subrat pentru ca vreau sa-l ascund de toata lumea."

Kristen despre cine dintre ea si Robert e o persoana mai atletica:

"Revendic cu siguranta titlul asta. Robert de-abia poate sa sara coarda. Il poreclesc Topaila, pentru ca atunci cand face repetitiile pentru cascadorii, topaie intr-una. Si, Doamne, cand incearca sa fuga..."

Robert referitor la puterea lui de convingere:

"O fana a spus, 'Ce pot face ca sa-ti atrag atentia?' eu i-am zis 'Hmm, da-ti hainele jos.' Statea acolo si a inceput sa se dezbrace in graba, apoi a fost scoasa afara din camera de catre oamenii de la securitate."

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room