joi, 19 noiembrie 2009

Stephenie Meyer despre Midnight Sun


Stephenie Meyer a raspuns la cateva dintre cele 2000 de intrebari adresate pe siteul ei. Multe dintre acestea se refera la Midnight Sun.

"Nu lucrez la Midnight Sun acum. Nu am in plan un moment in care il voi termina; nu stiu acum cand va fi timpul potrivit pentru el.

In intrebarile voastre sunt multe erori. 1. Midnight Sun NU este terminat! Daca ar fi fost terminat, eu insami as fi mers si l-as fi pus pe rafturi. Mi-ar placea sa-l dau tuturor persoanelpr care il asteapta. 2. Nu sunt suparata pentru ca a aparut o parte din carte pe net. 3, si cel mai inportant: nu incerc sa pedepsesc pe nimeni. Nu persoanele care au pus-o pe net, nu pe cei care au citit-o. Nimeni.

Atunci de ce asteptarea? Pentru ca nu e terminata. Sa termini o carte nu inseamna sa stai in fata computerului si sa scrii niste cuvinte. Cuvntele trebuie sa fie tiparite in mintea mea. Iar acum nu sunt. Ma voi intoarce la Midnight Sun cand va fi cazul. Doar pentru ca oamenii o vor nu inseamna ca o si fac mai usor de scris. Chiar opusul. Trebuie sa ma gandesc si sa fiu singura.

Nu cred ca asta v-a cunvins sau ca va opri cererile dar am vrut sa stiti ca nu va ignor.

Intre timp, aveti multe carti bune de citit. Am cateva recomandari pe siteul meu si orice librar ar fi mai mult decat incantat sa va ajute. "
___________________
Interviu luat de pe blogul

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room