duminică, 9 mai 2010

Hello

Ca si Laura,fetele de pe blog m-au lasat sa dau si eu o proba.Sa incepem asa: ma numeasc Alice (dar probabil ca unii ma cunoasteti sub porecla de mIddLe~PrInCeSs) si am 15 ani. Momentan traduc un fan-fic numit Nunta din perspectiva lui Jacob(promit ca urmatoarele capitole vor veni in curand).Deci eu si Twilight Saga.Sa imi amintesc stati asa..A gata.Eram la scoala si ca in orice zi de marti imi luasem revista Bravo..Toate bune si frumoase pana cand vede o colega posterul-orar cu twilight.A incremenit si m-a intrebat dulce daca poate sa il ia ea.Eu am vazut ca ii place si tocmai de aceea nu i l-am dat( da stiu, sunt rea-eu ca eu da' sa o vedeti pe bunica :))) )Asa.. Dupa care a inceput sa imi povesteasca cat de minunata era acea "porcarie"..Cand am ajuns acasa,mi-am zis sa o ascult pe nebuna mea colega si sa iau macar filmul de pe net sa ma conving cat de SUPER este. Asa am facut...M-am uitat la film si ca sa scurtez povestea m-am molipsit si eu de boala twilight. Stati asa ca mi-am luat si cartile..Deci in premiera am citit-o pe prima in 2 zile..Eu nu am mai citit atat de repede niciodata,credeti-ma.Am ramas cu "gura cascata" cum se zice,mi-a placut ffffoarte mult. Deja la a doua carte am plans rau de tot.Eu sa plang.Pentru niste personaje.Niciodata.Ok deci asta este povestioara mea.Nu sunt chiar obsedata,dar mai am si eu momentele mele.Sa vedeti ce am facut la cinema cand m-am dus la premiera New Moon.Nu vreti? Ok gata gata nu va mai umplu de amintiri =))) lol. S.Meyer m-a inspirat mult de tot,de aceea am scris o carte iar acum sunt la a doua.Planuiesc sa le public peste cativa ani. Ce sa mai zic?(inca una si ma duc :D ) Sper ca o sa fac treaba buna aici. Zbye :)

4 comentarii:

MARIANA RADOI spunea...

bine ai venit Alice!

Cristina spunea...

Scuze,stiu ca eu sunt un spirit destul de critic de felul meu,si nu spun asta doar pentru a fi rea dar..nu esti cam imatura?;)) Twilight Hot News mi-a dat impresia de blog respectabil,iar adminii ar trebui sa fie putin mai maturi (sa nu crezi ca ma refer la varsta(: )
Deci nu stiu..poate ar trebui sa iti mai perfectionezi exprimarea.

elena spunea...

Cristina, sper sa nu iti schimbi aceasta parere din cauza vorbelor. fata a vrut sa dea oamenilor o impresie de fata ok de la bun inceput.
Doar nu era sa fie mega-extra-super formala.:))
Mult succes fetelor!

mIddLe~PrInCeSs spunea...

Multumesc fetelor..Cine stie..Poate altii sunt mai buni decat mine..mersi oricum

Chat

Create a Meebo Chat Room