duminică, 9 mai 2010

Primele cuvinte...!


Hei!Ma numesc Laura-Maria si momentan sunt in proba.Sunt din minunatul Bucuresti.Sunt doar o pustoaica de 16 ani care vrea sa faca cat mai multe lucruri.
Sunt una dintre milioanele de fani Twilight.Cum am ajuns fan?!?Pai sa zicem ca in primul rand de mica am avut o inclinatie spre lucruri paranormale.Cred in fantome,ma fascineaza vampirii,varcolacii,vrajitorii si miturile.Aaa...cand a aparut fenomenul Twilight eram gen:"wtf?!".Am incercat sa aflu mai multe despre carti si film,mai mult decat"ahhhh:X...iii:X..."si lucruri de gen.Am aflat ca rolul lui Edward era interpretat de Robert Pattinson.Cine era Robert Pattinson pentru mine?!Unul dintre actorii pe care ii apreciam enorm pentru ca jucase in Harry Potter,cartile si filmele mele preferate.Asa ca am facut rost de carti,le-am citi.Am ramas"wow"si am facut o pasiune pentru ele,oarecum pentru ca m-am regasit mult in Bella,si a urmat primul film si nerabdarea pentru urmatorul si tot asa.Am fost fericita ca Paramore a contribuit la soundtrackul filmului,eu sunt fan Paramore de aproximativ 3 ani si jumatate.Momentan sunt foarte incantata ca am o sansa sa fac parte din acest blog,sper sa ramana asa pentru mult timp.Sper sa nu dezamagesc pe nimeni si doresc sa-mi spuneti daca gresesc pentru ca sunt o persoana dispusa sa-si recunoasca greselile si sa le indrepte.Sper sa ma sprijiniti!Daca vreti sa aflati mai multe despre mine intrebati,o sa raspund la orice intrebare!!!
Multumesc,Laura-Maria.

Un comentariu:

MARIANA RADOI spunea...

bine ai venit laura!

Chat

Create a Meebo Chat Room