luni, 10 mai 2010

Interviu Jackson Rathbone pentru niste colegii!

Santa Monica College: Cum te-ai pregatit pentru rolul tau ca Sokka?
JR: Au fost vreo 2 saptamani,sau ceva de genul,de pregatire intensa de Kung Fu in LA timp de 3 ore pe zi.Am avut 2 saptamani de repetitii in Philly unde am trecut in revista scenele si procesul a fost chiar natural.Shyamalan e un regizor natural;a fost foarte usor sa lucrez cu el.
Northwestern University:Din moment ce ai fost atat de ocupat cu filmarile,ce ai facut cand ai avut timp liber?
JR: Nu prea imi place sa am timp liber.Cat timp nu filmam,concertam cu trupa si am inceput impreuna cu un coleg de trupa Jared Anderson sa facem un film.De asemenea am fost ocupat cu pregatirea trailerului pentru acel proiect la fel ca si cantece noi facute cu trupa,cand ajungeam seara acasa.Nu prea obisnuiesc sa am prea mult "timp liber".

Sursa

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room