miercuri, 12 mai 2010

Kellan si Ashley profita de succesul Twilight?

Am citit multe articole atat in romana cat si in engleza si spaniola cu privire la faptul ca Ashley si kellan nu au semnat contractul pentru ecranizarea ultimului volum din Twilight Saga.
Se pare ca acestia vor mult mai multi bani decat li se ofera si anume cate 4 milioane de dolari de bucata.
Majoritatea actorilor au semnat contractele , dar se pare ca acestia 2 se incapataneaza.
Eu zic sa nu se joace cu Summit-ul. Daca i-ar da afara pe vreunul din ei ar iesi un mare scandal. Si totusi...

Voi ce parere aveti? Profita Kellan si Ashley de nebunia care s-a creat?

5 comentarii:

emileeeeeeee spunea...

da, profita, si e aiurea ca fac lucrul asta. ar trebui totusi sa semneze pentru fani, sa fim seriosi, kellan si ashley nu au de jucat foarte mult in bd. deci 4 milioane mi se pare o suma foarte mare pentru niste scene. dar ei nu se multumesc nici cu atat, e ciudat.

**Roxana** spunea...

si mie mi se pare foarte incorect! adica daca nu era Twilight ei doi nici macar nu aveau cati fani au in ziua de azi si mai fac si fite...eu imi cer scuze pentru fanii lor,dar chiar nu sunt de acord cu atitudinea lor

Claudiu spunea...

Nu cred ca profita dar la cat suporta ei atatia paparazzi au dreptu sa cearamult! Daca Ashley nu ar mai fi in serial sau kelan, ma jur ca nu ma voi uita la BD!

Gya spunea...

hai Claudiu te rog fii serios, adik cum nu profita?! pai nu cer Rob sau Kris mariri si cer ei, ei bine eu imi doresc sa ii schimbe, daca tot fac chestii de genul asta, e chiar urat din partea lor, inseamna ca pt ei Twilight nu inseamna decat bani, atat.pe mn nu m-ar afecta daca i-ar schimba.

Anonim spunea...

nu isi mai vad lungul nasului astia 2.
nu doar profita sunt nesimtiti de profitori ce sunt.

dupa ce ca sunt actori atat de prosti cum nu mai gasesti pe planeta si nu au nici 2 replici in filme mai au pretentii asa mari????
ce fac ei de 4 milioane? iar publicitatea de dupa twilight le-a adus mai mult ca nici kellan nu aparea in lenjerie pe zgarie-norii din NY nici Asley nu primea niciun rol in filem daca nu era filmul asta.
sa faca bine sa isi tina pliscul si sa accepte ce li se ofera, ca dupa twilight li se taie creaca de sub picioare.
cat despre cei de la summit, daca astora 2 nu le convine apoi valea, ce stau la discutii cu ei? sunt altii care chiar ar face ceva pentru banii aia nu ar ranji la camera si atat.

eu asa mare satisfactie as avea daca le-ar da papucii cum au facut cu mandra aia roscata :)) hi hi hii

Chat

Create a Meebo Chat Room