vineri, 13 august 2010

Kristen Stewart are 50 de kilograme. Mi-a fost greu să o car

Nu e frumos să întrebi greutatea unei domnişoare. Cu atât mai mult să o faci publică în faţa câtorva milioane bune de fani. Ei bine, Taylor Lautner nu a ţinut cont de acest lucru şi a dezvăluit recent numărul kilogramelor colegei lui din „Twilight”, Kristen Stewart.

„E o scenă în care a trebuit să o car pe Kristen şi, în acelaşi timp, erau vreo patru pagini de dialog. Planul era bătut în cuie: eu vorbesc cu ea şi altcineva o cară, ca să pară că o car eu. Ajunşi pe platou, mişcarea nu părea deloc naturală şi a trebuit să o car eu. De fapt, a fost ideea mea. Le-am spus: «Are 50 de kilograme. Ce-i aşa de greu?!». Dar a fost... Filmarea scenei a durat o zi întreagă”, a declarat Taylor.



sursa: vdtonline.ro

2 comentarii:

Cristina spunea...

aia a fost cu aproximatie. Eventula un numar rotunjit... Nu putea sa zica: "Are 49 de kilograme si 745 de grame..."

E cam absurda afirmatia.

tia.vampire spunea...

urat fratee..a fot destul de nesimtit la faza asta:|

Chat

Create a Meebo Chat Room