miercuri, 11 august 2010

Proiecte si proiecte!

Pe langa faptul ca vreau sa ma bucur de vara sau ma rog, ce a mai ramas din ea, sunt implicata in cateva proiecte. Sunt proiecte care  ma ajuta sa ma dezvolt si sa merg mai departe. Ma ajuta sa evoluez. Blogger-itul e o etapa foarte importanta din viata mea.
Am inceput cu redactarea unei reviste ( au mai urmat vreo 3 dupa aceea), apoi m-am perfectionat prin bloggerit. Blogger-itul mi-a oferit ceva nou, o alta perspectiva asupra folosirii internetului, nu doar messenger, muzica si hi5.
Din cauza blogger-itului mi s-au intamplat multe. Am incheiat afaceri cu oameni importanti, am primit invitatii speciale la diferite evenimente, am cunoscut oameni noi, mi-am gasit un loc de munca si iata-ma  acum implicata in mai mult.
Tabara alaturi de Cutezatorii m-a facut sa iubesc revista mult mai mult si sa imi doresc sa fac mult mai mult pentru ea. Ea a facut pentru mine multe. De aceea sunt hotarata sa ma dedic trup si suflet acestei reviste, in limita bunului simt, evident.
Lucrez pe Alexa Boutique. Si sunt mandra de asta. E primul meu job, in afara afacerii de familie. ba nu, mint. E al doilea.

Stiu, v-am facut capul toba cu Alexa Boutique si cu Cutezatorii si nici macar nu are legatura cu Twilight, subiectul blogului.  Blogul a scazut, stiu....si probabil e vina mea. Dar...am obosit si eu, credeti-ma.
Nu plec! Hoo! Dar nici nu stau.  Calatoresc intre bloguri, forum, magazinul online si Microsoft Office Word. Cam asta e tura. Plus e asta, vreau si vara.
              E ceva temporar...sper sa intelegeti. :)

4 comentarii:

**Roxana** spunea...

la inceput m-am temut ca o sa spui ca pleci de pe blog si lasi pe altcineva in locul tau dar m-am linistit la final...eu una te inteleg stiu cum e sa ai obligatii si sa nu poti face fata la toate...cel putin de mine stii,te admir enorm,pentru tot ce ai facut pentru blog,pentru sponsorizari...acum ca aflu ca ai job si la o revista,si pe Alexa Boutique....iti spun inca o data felicitari! Ai realizat multe chestii la o varsta destul de frageda,nu ai absolvit inca nici liceul..altii nici dupa faculate nu realizeaza atatea lucruri ca tine...Succes in ceea ce faci!

elena spunea...

Multumesc Roxana. Stii...nici macar nu am inceput liceul. :))

**Roxana** spunea...

pai tocmai de asta am spus stiu ca intri in clasa a 9-a...tin minte ca ai luat un 10 curat la o testare din clasa a 8-a

mIddLe~PrInCeSs spunea...

Hey,linisteste-te Ella..Ne ai pe noi...Cel putin eu sunt recunoscatoare ca mai lasat in echipa si nu o sa te las acum nici pe tine..Tu fati treaba ta :)

Chat

Create a Meebo Chat Room