joi, 12 august 2010

5 raspunsuri la concursul "Castiga-ti idolul!"

Aseara am adormit. In ultima perioada mananc si dorm mult. N-am facut prostii in tabara, dar asta e. Ma transform intr-o persoana de 100 de kilograme.
PS: Mentionez ca pretul initial era 44.90 lei. Celalalt pret era facut dupa reducere.
Iata cele 5 raspunsuri alese pentru vot. 2 cele mai votate raspunsuri vor fi premiate. Detalii aici.
1. Twilight Saga
2. Andreea
3. Roxana B
4. Theodora
5. Dancing Vampire
Va invit la vot!
Raspunsurile dupa.
---------------------------------------------------
LE: Castigatoarele concursului, alese de voi, sunt: Twilight Saga si Roxana Botezatu (din nou). 
Din moment ce Roxana e de acord, Andreea, te anunt ca ai castigat tu biografia si semnul de carte Robert Pattinson. Felicitari!
PS: Veti fi contactate in curand pentru preluarea datelor personale.
1. Twilight Saga.
De ce va place Robert Pattinson?
 "Intrebarea este buna, de imi place Robert Pattinson? Simplu, este un barbat cu totul deosebit, delicat, sensibil, iubitor. Fiecare dintre noi am dori sa il avem, sa sti ca este al dau si numai al tau. Este un tip de treaba glumet, totodata rafinat, discret, chiar daca uneori incearca sa mai fie si amuzant iar lucrurile nu iau o intorsatura favorabila, dar el stie sa nu puna la suflet, stie ca indiferent ce nascociri va aduce presa despre el a doua zi, el va fi chiar amuzat de asta. Intotdeauna am incercat sa-mi pun simpla intrebare: ce ma atras la el? Iar uneori raman muta la aceasta. Nu intotdeauna stiu raspunsul potrivit, deoarece crezi ca acela nu este suficient si vrei mai mult, mult mai mult. Poate uni vor spune ca-i simpla atractie fizica, sau ca reputatia sa si faima ne atrage pe noi, bani, succesul, toate astea nu au importanta, deoarece inauntrul meu simt cu adevarat ceea ce este si din moment ce esti atrasa de acea persoana si simti ceva mult mai mult pentru el, conteaza gura lumi? Nu, esti indiferent, la fel cum este si el in fata camerelor de filmat, este un tip normal, de treaba, nu se supara repede iar ceea ce se intampla in jurul sau ar fi trebuit sa il innebuneasca deja, ba chiar la inebunit si a vrut sa se retraga din lumea reflectoarelor. Acum il mai considerati un tip superficial, din cauza succesului? Nu, eu cred ca vrea sa ne arate adevarata sa personalitate, sa numai lase ca lumea sa-l priveasca cu alti ochi, ba chiar face asta si pentru sanatatea sa, atat fizica cat si mentala. Acum vorbim despre el, despre interiorul sau, ar urma si aspectul nu? Este adevarat, nu poti ramane indiferenta nici la fizicul sau. Are un farmec aparte, stilul acela de baiat rau, dar in acelasi timp cel bun. Acum daca am fi sa recunoastem ce ati face daca v-ati afla fata in fata cu el? I-ati spune ca este hot si al naibi de frumos? Sau ati incerca sa-l intelegeti sa va apropriati de el si sa il placeti si in interior, dar macar sa nu arati ca niste fani obsedati. Cu el te vei simti mereu in siguranta, iti inspira asta, l-ati vazut interpretand o multime de roluri, dar chiar daca juca in Twilight sau alt film nu tot asta va inspira? Iar personajul sau Edward l-a cuprins extrem de bine, a avut sansa sa isi arate adevarata personalitate. Ba chiar a fost si un articol in care se povestea despre el cum ca ar fi un familist desavarsit, iar rolul acesta ii vine ca o manusa. As dori sa ma aflu in prezenta sa, sa fac parte din viata lui, sa fie langa mine, sa fie pur si simplu al meu, Sa stiu ca am acest barbat perfect langa mine. Toti am dori asta, macar sa-l cunoastem sa-i fim prieteni, dar si mai mult ne-am dori de la aceasta situatie. Sa recunoastem suntem toate atrase de el si l-am dori langa noi, iar aceste vorbe "Eram neconditionata si irevocabil indragostita de el"....ahhh la naiba, este cu totul si cu totul adevarat.
2. Andreea
De ce imi place Robert Pattinson atat de mult?Greu de spus sau mai bine zis prea multe de spus.In primul rand nimeni nu poate nega faptul ca intradevar arata bine.Si aici nu ma refer la un trup plin de muschi ci la farmecul sau care te invaluie cu adevarat,la ochi lui patrunzatori,si chiar la parul lui dezordonat care a facut mari ravagi.
In acelasi timp apreciez si respect la el faptul ca nu este o vedeta cu nasul pe sus datorita succesului de care se bucura.Nu i s-a urcat faima la cap si se comporta dupa parerea mea exact cum ar trebui sa fie orice vedeta.Poate asta este un adevarat motiv pentru care lumea il place asa de mult.
Desi nu l-am vazut in persoana si nu cred ca voi avea vreodata ocazia el nu pare genul de om care sa joace in fata camerelor si aici nu ma refer la filme.Unele vedete sunt persoane complet diferite in viata lor reala si atunci cand se afla in public.Mie personal nu mi se pare ca Robert a fi acel gen de persoana.Datorita tuturor lucrurilor pe care le declara,glumele lui, arata faptul ca nu ii prea pasa de ce cred in general oameni.Daca au o parere buna este bine iar daca nu au o parere buna iarasi foarte bine.Acest lucru este cu adevarat de apreciat din punctul meu de vedere.
In concluzie datorita farmecului sau si pur si simplu a felului sau de a fi eu pot spune sincer ca sunt Team Robert!

3. Roxana B
Pentru mine Robert Pattinson reprezinta mai mult decat un idol : pentru mine Rob reprezinta idealul masculin , un ideal pe care orice baiat care doreste sa arate perfect ar trebui sa-l atinga .
La fel ca majoritatea fetelor , prima data l-am remarcat in Twilight in rolul lui Edward . De la inceput am observat ca este extreme de frumos , pe atunci fiind fermecata de tenul lui palid , ochii lui de topaz , hainele lui mereu elegante si vocea lui catifelata . Cand suferea in film parca imi simteam sufletul ranit , cand era fericit zambeam si eu , practic traiam odata cu el in film .
Dar dupa ce filmul s-a terminat,magia a continuat sa existe . Mi-am dat seama cu adevarat ca Rob interpretase un rol , ca el nu era asa cum am crezut eu ca este,purta o « masca » , insa nu am fost nicio data dezamagita . Aveam sa descopar o persoana romantica , calma , timida , care nu se fereste sa spuna glume la adresa lui , nu pretinde sa arate ca scos din cutie pe strada , nu foloseste intreg flaconul de gel pentru a impresiona fetele .
Atunci am inceput sa-l cunosc pe Robert Pattinson si sa realizez ce actor minunat este daca a fost in stare sa se joace cu emotiile mele in asa fel pe parcursul a doua ore de film.
In momentele in care ma uitam la interviuri cu el eram fascinata : nimeni nu avea ochi mai frumosi sau mai verzi decat el , nimeni nu reusea sa ma hipnotizeze printr-un zambet asa cum reusea el sa faca,intr-un cuvant am realizat ca este UNIC .
Desi intr-un timp relativ scurt am reusit sa il vad intr-un fel magic , nu sunt ca alte fane care il viseaza noaptea si care deja isi planuiesc nunta cu « Romeo » al lor . Eu sunt mai realista si imi dau seama ca toata aceasta obsesie ramane in mintea mea , un loc in care Robert Pattinson este alaturi de mine in cele mai importante momente ale vietii mele .

4. Theodora
Nu am fost “atacată” de dragostea pentru domnul Pattinson de când a început fenomenul Twilight…da ştiu, imposibil, huh? Dar nu şi pentru mine, de ce? Simplu. Mereu l-am urmărit pe acest “pierde vară” în filmele sale, în rolurile excentrice, potrivite sau nepotrivite pe care le-a jucat. Trebuie să recunosc că o dată ce mi-a trezit interesul a fost greu să dau de el pe internet. Până să apară fenomenul care mi-a înfierbântat până şi mie sângele, dacă dădeai un simplu “search” pe Google, nu găseai mare lucru despre RP. Eram dezamăgită de faptul că lumea chiar nu observă cu câtă dăruire, magie şi perfecţiune îşi interpreta rolurile, eram furioasă pe producători, pe cei care alegeau cine să joace în ce film să joace, eram furioasă pe ei pentru că vedeam filmele şi îmi spuneam singură, că da rolul acesta i s-ar fi potrivit mai bine lui şi tot aşa. Când am auzit că o să filmeze Twilight, iar el fusese desemnat să joace rolului lui Edward Cullen am fost şocată. Am început să urlu şi să mă simt în al nouălea cer pentru că în sfârşit cineva îi descoperise potenţialul. Am aşteptat luni de-a rândul cu sufletul la gură să pot să văd Twilight! Şi a mers! Când l-am văzut interpretând a fost aproape imposibil să nu mă mai uit încă o dată şi încă o dată, până am ajuns la recordul personal de a viziona un film de mai bine de douăzeci şi trei de ori. Eram îndrăgostită de el, o dragoste platonică, ştiu, dar inima nu mă lăsa să îi dau drumul, pentru că mă făcea să mă simt bine.
Zvonurile mă intrigau, dar renunţam repede la sentimentul idiot pe care îl aveam pentru că realizam că “aşa trebuie să fie, doar e actor, lumea are nevoie de bârfă, paparazzi de poze ciudate..”. eram oarecum mulţumită de evoluţia extraordinară pe care o avusese, de rolurile pe care le tot primea fără să ridice un deget, de pasiunea de care a dat dovadă în filmele care au urmat. Pattinson nu m-a impresionat doar prin talentul său, m-a impresionat pentru simţul realităţii pe care îl are “încorporat”. Ar fi putut ca după succesul cu Twilight să se retragă undeva pe o insulă frumoasă, o plajă doar a lui, etc, dar el nu, a preferat să facă fanii fericiţi în continuare, să fie alături de noi prin intermediul filmelor, aceasta a fost mulţumirea lui pentru noi, fanii lui, modalitatea lui de a ne arăta că ţine la noi, chiar dacă eram mii de incidente cu fane isterice care îl zăreau pe stradă, dar a trecut cu vederea, s-a concentrat să joace şi mai bine pentru a ne face pe “noi” fericiţi/fericite.
Astfel, Pattinson a devenit pentru mine nu numai un idol, ci o persoană pe care dacă aş vedea-o pe stradă aş încerca să mă calmez, să nu îi sar la gât sau să o sechestrez, aş trece mai departe, urmărindu-l cu privirea, împăcată că am reuşit măcar să îl văd. Robert Pattinson va rămâne în sufletul meu…

5. Dancing Vampire
Deşi este faimos şi chiar a câştigat premiul „Global Superstar”, „ Sexiest Man Alive” şi „ Best Actor”, pe el nu l- a schimbat cu nimic celebritatea. E tot tipul ăla care a jucat în Harry Potter, tot tipul ăla care nu era cunoscut până când n- a apărut în Twilight.
Toată lumea îmi dădea mesaje gen : „ai văzut Twilight? ai văzut ce frumos e Edward?”, întrebări la care eu răspundeam scurt : „nu, frate. nici nu pot, nici nu vreau. ce sunteţi toate aşa exasperate? ”. Şi, totuşi, tot eu am fost cea care a cedat şi mi- am zis să- l văd, căci dacă toată lumea zice că- i un film atât de bun, poate chiar merită văzut. Şi, am ştiut; am ştiut din primul moment în care Edward apărea în film că aveam să fiu fană actorului care- l interpretează. Am căutat pe internet lucruri despre Twilight şi apoi am văzut numele actorilor din distribuţie. Am dat căutari pe Google şi am găsit filme în care a jucat Robert Pattinson, actor de care sincer, nu auzisem înainte. Aşa a început totul, aşa am început să fiu încântată, fascinată de el, dar nu obsedată.
Îmi place felul lui de a fi, mereu afişând zâmbete cuminţi. Îmi place părul lui încălcit, natural este mai frumos. Îmi place că prezintă o fire sociabila, fiind întotdeauna pus pe glume, fie ele bune sau proaste. Da, pare un tip de treabă, pe care te poţi baza la nevoie; mie îmi inspiră încredere şi devotament unei prietenii. Deşi, într- adevăr, câteodată este neglijent cu imaginea lui, este frumos şi drăguţ. Trecând la partea actoricească, Rob interpretează foarte bine. E un actor bun, care cu siguranţă ar fi trebuit să fie cunoscut cu mult înainte de Twilight.
Pot continua mult cu motivele, dar mă opresc aici.

9 comentarii:

Alex spunea...

Cand o sa putem vota si la concursul cu recenziile?

elena spunea...

la cel cu recenziile nu se voteaza :)

Alex spunea...

"intram in prelungiri pana pe 7 august
spuneam eu intr-un com.
Dar cred ca le selectez in seara asta.
Si de maine puteti vota!"

Scuze, dar asta am inteles din comentariul tau.

elena spunea...

Mda....sunt cam aeriana. L'am confundat. Stiam ca e unul cu vot.
Deci, la cel cu recenziile nu se voteaza. Mai am cateva de citit. E greu la recenzii. Trebuie sa ma gandesc la carti ca sa-mi dau seama care e mai buna.

elena spunea...

Oricum, dupa concursurile astea cred ca o sa iau o pauza. Adica de postat nu ma voi mai ocupa o perioada.

Ma simt satula de toate. Vreau doar sa dorm si sa mananc si sa am uit la filme.

Nu zic ca ma retrag. O sa pun asa un mic plan in aplicare, daca vor si fetele. E greu de explicat. Nici eu nu stiu ce vreau. :|

**Roxana** spunea...

Ella sper sa imi vezi comentariul aici...sunt obosita ca abia am venit de la dentist si nu mai trimit si email...Cat de egoista as fi sa nu accept? bineinteles ca sunt de acord,eu zic ca nici nu trebuia sa ma mai intrebi...deci Andreea fii pe faza ca ai castigat o carte haha

**Roxana** spunea...

Ella voiam sa te intreb daca ai mai trimis bijuteriile? ca sa stiu cam cand sa ma duc la posta ca postasul e un om de mare " incredere"

elena spunea...

nu inca nu le'am trimis.
O sa pun postare ce si cui si cand am trimis :))
stai linistita.

Andreea spunea...

eu am fost plecata azi am venit si am vazut.
Roxana iti multumesc din suflet sunt foarte fericita

Chat

Create a Meebo Chat Room