vineri, 13 august 2010

Mini-interviu Jackson

Jackson Rathbone Online are un mic interviu cu cu vampirul sudist preferat al familiei Cullen, Jasckson Rathbone. In interviu Jackson vorbeste despre rolul sau in The Last Airbender, despre povestea lui Jasper in Eclipse si ce reprezinta noile sale tatuaje. Vedeti mai jos:

Ultima data cand am stat de vorba cu tine, aveai un singur tatuaj. Ceva timp mai tarziu, acum, ai sase, conform unui interviu cu Saturday Night Magazine. Ce sunt noile tale tatuaje si ce reprezinta pentru tine?

De fapt, acum sunt sapte...Toate inseamna foarte mult pentru mine, dar nu stiu cat de mult vreau sa le descriu...Am o inima pentru mama, un ciocan pentru tata, un tatuaj pentru regretatul Spencer Bell, doua pentru cei doi bunici ai mei, primul meu tatuaj "I'm lost", iar cel mai nou este motto-ul familiei mele, "suaviter et fortiter."

De cand ai semnat pentru Twilight, mereu ai spus ca ti-ai dori sa fie mai elaborata povestea lui Jasper in Eclipse. In final ai avut sansa sa o filmezi, au fost aceste scene asa cum ti le-ai imaginat zugravite pe marele ecran? A fost vreun moment din carte care ti-ai fi dorit sa fie inclus?

A fost amuzant cand a trebuit sa ma imbrac in costumul de razboi civil pentru prima data... Ma uitam la mine in oglinda, si ma gandeam, acesta este Jasper. Nu pustiul de liceu care incearca-sa-fie-vampir-vegetarian Jasper, ci Jasper la baza sa. Luptatorul si gentleman-ul. Imi doresc doar sa fi filmat mai multe scene din perioada Razboiului Civil pentru ca totul era atat de natural si atat de amuzant.

sursa: Vampires Crib

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room