sâmbătă, 19 decembrie 2009

New Moon Poem


Empty
I hurt myself
because you’re gone
and in this night
I can’t see dawn.
The pain is proof
that you were here.
your love has left-
you’ve disappeared.
There’s this hole
inside of me.
it pins me down-
I can’t get free.
You were the moon
that filled my sky
but now it’s empty
and I want to die.
I hate that I’m weak.
I can’t make you stay.
Without you my life
has drifted away.
Inside I am empty
but I pretend I’m not
it feels good to be numb
I wish for it a lot.
I just can?t help
Trying to hold on
But we both know
You?re already gone..
_________
Sursa

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am si eu un fic : intitula "Timpul Vindeca ranile" .

http://ramonapettro.wordpress.com

Va rog intrati , cititi si poarte lasati un comm ... Este despre o fata Angela ( 16 ani)care pare sa aiba o responsabilitate prea mare pe umeri. Fratii ei Kristen ( 17 ani ) si Jeremy ( 15 ani) o urasc pe Angela considerand-o vinovata de moartea parintilor . Insa viata ei se schimba radical in bine si in rau cand langa ei se muta Edward ( 18 ani) care pare sa poarte un secret mult prea mare ( are dubla personalitate) . V-a reusi Angela sa treaca peste toate obstacolele impuse de fratii ei si de VICTOR ( fratele lui Edward ) . V-a reusi sa ma fie fericita ? ramane de vazut daca aveti sa-ti cititi ficul .

incepe banal dar promit ca pe parcurs va v-a starni intereserul
E o poveste incredibila de durere si iubire. Nu e cu vampiri este cu altceva la ce nici macar nu va ganditi ...

Va multumesc anticipat ! >:D< ...

RaMona

Anonim spunea...

scuze pentru off-topic, dar cand mai scaneaza roxana din "the host" ca mor de nerabdare sa vad ce urmeaza :D

Anonim spunea...

foarte frumos poemul:X

Chat

Create a Meebo Chat Room