joi, 17 decembrie 2009

Votati!

Tin neaparat sa precizez ca prima persoana ce a lasat un comentariu la articolul anterior are dreptate(parerea mea). Si faza cu ST e problema lui/ei poate i place asa de mult blogul incat vrea sa-l scoata din umbra altor bloguri sau pur si simplu sa-i faca reclama, desii nu mi se pare ca ar sta in umbra. Si ei bine cum zicea si cineva de la mine din lista nu ai de unde stii ce se intampla daca castiga tara noastra! Asa ca ar fi frumos sa votati. Mai tineti minte cand Olanda a batut Romania intr-un meci? (Ei bine nu toti sunteti microbisti, nu ca eu as fi, dar imi aduc aminte pentru ca tata e microbist si a trebuit sa vad cum pierde Romania meciul cu Olanda). Macar asa am putea sa le aratam ca putem fi si noi primii in ceva.
------------------------------------------
AICI linkul de votare!! Se poate vota la fiecare 20 de minute, sau deconectati internetul, il reconectati si votati.
-------------------
Imi pare rau daca cineva va incepe sa comenteze urat asupra acestui articol dar e normal ca opiniile sa fie contradictorii si aceasta e parerea mea. Sau cum se zice? "PARERILE NU SE DISCUTA" (cica), fiindca de obicei se discuta si se ajunge si la cearta!

8 comentarii:

carina sos spunea...

suntem din nou loku 1:X:X!!!!!!!!am votat de vreo 50 de ori...:((ca deja io am obosit:|

carina sos spunea...

iar akm deja am votat de 120 de ori:))fara gm:|...ma duk la culcare ca nu mai pot:((

bella spunea...

ok...stiti ca toti ne dorim ca Romania sa fie cea mai iubita tara pentru twilight dar ...stati putin ..noi ce castigam...adik asta e doar un ttitlu nu prea ne ajuta cu nimic....

A. spunea...

suntem nr 1:D
j bella are dreptate:-?

Laura-Maria spunea...

frate nu pierd nik dak votez ...nu ma doare mana asa k votez:D:X

anny ^.^ spunea...

suntem iar pe primul loc.
Me jumping up and down in Alice style while claping her hands!!!

Anonim spunea...

Joanne, sunt convinsa ca persoana care a lasat un comment la articolul anterior nu a facut o sa faca reclama site-ului ,ci doar acolo o fi gasit acea postare .

*Ioana spunea...

mna in fine nu mai conteaza

Chat

Create a Meebo Chat Room