vineri, 18 decembrie 2009

Un adevarat fan!

Deci, Ioni nu inceteaza sa ma surprinda. Dupa ce ca ne trimite stiri zilnic si este activa pe blog, astazi mi-a facut ceva special.
Iata mesajul ei pentru mine:
EllaRose, astazi, fiind vineri, am avut ceva mai mult timp liber si m-a lovit inspiratia cu creatia. Sper sa iti placa ceea ce am "crosetat" pentru tine. M-am prostit si eu putin, dar speram sa iti fac o mica bucurie ca multumire pentru ca faci o treaba buna pe blog [ca tot intrebai tu].Multumesc mult de tot!

10 comentarii:

Anonim spunea...

bn nu se putea sa nu te lauzi tu persoana cu un ego asa mare

elena spunea...

ia mai taci :-j

◤◤ Vampy © spunea...

nu se lauda ea, o laudam eu :P

ChRySs'U spunea...

Pai ... e foarte frumos gestul :):):):)... se vede ca tineti mult una la alta si ca sunte prietena foarte bune ... (chiar as vrea si eu o astfel de prietena) ... sper sa nu se supere nimeni, dar nu se scrie ,,weel" ci ,,well" .... "weel" inseamna "roata" .... :-S

ChRySs'U spunea...

Pai ... e foarte frumos gestul :):):):)... se vede ca tineti mult una la alta si ca sunteti prietene foarte bune ... (chiar as vrea si eu o astfel de prietena) ... sper sa nu se supere nimeni, dar nu se scrie "weel" ci "well" .... "weel" inseamna "roata" .... :-S, nu cred ca o sa conteze prea mult, dar asta mi-a batut la ochi prima data :P

ChRySs'U spunea...

sorry pt primul comentariu, dar am vrut sa corectez si sa adaug ceva si mi l-a lasat si pe ala :D ... si mai spun odata, sper k nu s-a suparat Ioni sau EllaRose :P

elena spunea...

sincer :))
eu o cunosc pe Ioni de foarte putin timp. Cam de vreo 2 saptamani de cand imi trimite mailurile cu stiri :))

◤◤ Vampy © spunea...

UPS! Am comis-o! Mersi pentru corectura ChRySs'U, nu s-a suparat nimeni, dimpotriva. M-am grabit... :(

alina spunea...

ella, prea exagerezi cu laudele de sine. pun pariu ca tu ai facut sondajele, doar tu puteai sa scrii: cel mai bun blog din tara. daca ai fi mai modesta, lumea te va lauda, dar asa strici tot cheful cu lauda ta

ChRySs'U spunea...

dupa aceea mi-am dat seama ca scria "fan" =)) ... si sincer ... alina, daca tot zici tu ca se lauda ella, eu zic ca are cu ce sa se laude ;)

Chat

Create a Meebo Chat Room