joi, 17 decembrie 2009

Pattinson a tipat la o fana pentru ca l-a pupat?!


Recent s-a scris ca Robert Pattinson a strigat la o tanara fana dupa ce aceasta l-a pupat. Sursele spun ca fata a sarut afara dintr-o masina la semafor si l-a sarutat pe actor inainte sa-i spuna ca are... gripa porcina.

“Mama mea nu vroia sa opreasca masina ca sa pot iesi pentru ca tocmai ma vindec de gripa porcina… asa ca am sarit afara imediat ce semaforul s-a facut rosu doar ca sa te vad!” i-a spus fata entuziasmata lui Robert.

Martorii spun ca Pattinson a impins-o pe fata si a tipat la ea spunanadu-i: “Ai gripa porcina?!... La naiba ce crezi ca faci pupand pe oricine?”


Sursa: http://www.transworldnews.com/NewsStory.aspx?id=148951&cat=2
TRADUS de Ionica Stan. Multumim.

2 comentarii:

◤◤ Vampy © spunea...

Stirea asta si mie mi s-a parut stupida, insa poate fi adevarata... Cine stie?!...

Laura-Maria spunea...

lol....nush ce sa cred...oricum..frate...e o simpla gripa...(am o matusa dooctora si mi-a spus k nu e nici un pericol si ca astia exazereaza..a da si decesele alea sunt false:D)

Chat

Create a Meebo Chat Room