miercuri, 20 ianuarie 2010

Fan Fic

Stiti sau nu stiti, am inceput un nou fanfic. Se numeste "Peripetii in miez de bagheta" - si ar fi o continuare a trilogiei Harry Potter scrisa dupa viziunea mea. Mi-am dorit sa apar in poveste, sa fiu o vrajitoare si iata ca scrisul imi da aceasta posibilitate de a-mi asterne ideile pe hartie.
Este o poveste destul de moderna, pentru ca nu ma pot vedea traind intr-un secol anterior.

Pe scurt:

2 fete, Ela si Ale, fete obisnuite dar cu o gandire speciala fata de cea a celorlalti oameni, primesc cate o scrisoare prin care sunt admise la Hogwarts, desi au 17 si 16 ani. Odata ajunse acolo, ele schimba regulile valabile de zeci de ani si dovedesc ca utilul poate fi imbinat cu placutul. Chiar daca sunt vrajitoare in devenire, ele nu uita de placerile adolescentei. Organizeaza petreceri si se dau bine pe langa baietii frumosi. Ce se va intampla cu ele? Va pune cineva punct traznailor lor? Pana unde va tine toata schimbarea aceasta?

Am mai multe capitole scrise, dar le voi posta in functie de aprecierile voastre. Sper sa va placa. Astept pe blogul bulina17 parerile voastre de bine sau de rau. Inseamna foarte mult pentru mine.

Primul capitol il gasiti aici.
De asemena puteti urmari fanficul si pe livejournal. Click aici.

4 comentarii:

Anonim spunea...

ceva mai penibil de atat nu am auzit,sincer.in ce lume traiesti?te crezi viitoarea hermione?=)) auzi..''dau bine''=))

Anonim spunea...

http://dark.blogboard.eu/Dark-first-blog-b1.htm

Anonim spunea...

TITLU MI-A PLACUT FR MULT ( DE FAPT A FOST SINGURUL LUCRU CARE MI-A PLACUT)
NU CRED CA AM MAI CITIT CEVA CU ATAT ” CE DRACU” SI ”FATA” IN VIATA MEA, NU ESTI TOTUSI LA USA CORTULUI IAR REPETAREA CUVANTULUI ” FATA” DEVINE EXASPERANT (NUMAI LA PITIPOANCE AUZI ASA CEVA ) SORRY, DAR DC VEI CONTINUA FAN-FICUL AI GRIJA LA VOCABULAR....
IN REST PARCA AR FII SCRIS DE O FATA CARE E LA GENERALA...

elena spunea...

deci.......ca sa clarificam niste lucruri:
1. sunt clasa a VIII-a.
2. Folosesc un limbaj cat se poate de natural si nu cred ca sunt pe aici oameni care nu injura macar o data pe zi. Asta face special fanficul meu.
3. Bufnita vorbea pentru ca na, cum altfel as fi putut sa ma inteleg cu ea?
4. Voi continua fanficul si voi fi la fel de naturala. Fata aceea Ale este prietena mea cea mai buna, si noi asa vorbim.
5. Sunt mai erbela de felul meu, asa ca imi pare rau daca nu puteti intelee acest lucru.
6. Va multumesc pentru pareri!
7. Sper sa mai zambeasca cineva cand citeste fanficul meu.

Se bazeaza pe ideea de rebel si modern , asa ca nu ar trebui sa fie prea rau lucrul acesta din moment ce actiunea se desfasoara in sec 21 si nu in 20 cand toti vorbeau pompos....in plus nu ma pricep la discutii pompoase si cand le abordez, stiu ce am de spus, dar ma cuprind emotiile :)) si ma pierd. Asa ma simt mai in largul meu. Vor fi si discutii serioase...dar acelea vin la momentul potrivit :)) :D

Cam atat. >:D<

Chat

Create a Meebo Chat Room