sâmbătă, 23 ianuarie 2010

New Admin!


Hey! Ma batea gandul de ceva timp si am observat ca au fost si comentarii referitoare la acest lucru, asa ca aseaea i-am propus Ionicai sa fie admin pe blog. Ea a acceptat, dar a spus sa ma concult mai intai cu fetele, macar cu Joanne.
Joanne a spus ca nu e nicio problema, ba chiar este o idee foarte buna.
Deci, sa-i uram bun venit noului admin al blogului Twilight Hot News - Ioni!
Mult succes Ioni! Stiu ca vei face o treaba excelenta, cum ai facut si pana acum cu dozele de stiri!


Bun venit!

7 comentarii:

*Ioana spunea...

bine ai venit colega >:D< oricum deja erai in fam noastra dinainte sa fi admin :X

elena spunea...

exact
:))

carina sos spunea...

Bine ai venit in echipa Ioni!!:*:*

Gya spunea...

super.bun venit ioni:x nu am nici cea mai mica indoiala ca vei face treaba buna ca si pana aqm.multumim!si app...esti atat de frumoasa:X

cathy spunea...

de mult vroiam sa-ti zic ioni, esti foarte frumoasa, esti superba. semeni putin cu inna. succes.

Louise Mary Cullen spunea...

Weelcomee =) pana acu imi place stiriile pe care le ai pus pe blog!!!Esti super la fel ca celelalte si sa nu uitam ca arati super ;)

◤◤ Vampy © spunea...

Va multumesc pentru primirea pe care mi-ati facut-o! Va imbratisez cu drag si voi face tot posibilul ca munca mea pe blog sa fie pe placul vostru. :*

Chat

Create a Meebo Chat Room