vineri, 22 ianuarie 2010

Mica mea clasa cu Twilight



La mine in clasa mai este o clasa de maghiari(de dimineata),iar azi cand am intrat in clasa am vazut ca au pus pe panoul lor niste poze si ceva scris pe limba lor despre Twilight si i-am intrebat ca sunt fani TW pe aici??.Si mi-au raspuns ca toata clasa au vazut impreuna filmul si ca la toti le place foarte mult!!Ce tare nu??
P.S: Fenomenul Twilight e peste tot nu doar in inima noastra:x...Ce si in sala mea de clasa!!
(Am apucat sa le fac repede 2 poze...)

8 comentarii:

elena spunea...

ce tareeeeee
:X

Pisi spunea...

dragut dar eu cred k ar trebui sa inveti limba romana mai bine pt k esti tare agramata

carina sos spunea...

mdah ce am gresit?:|

Anonim spunea...

CRED K PISI SE REFEREA LA FORMULAREA TA :”La mine in clasa mai sunt o clasa de maghiari” , DACA NU MA INSEL SE SPUNE : LA MINE IN CLASA MAI ESTE O CLASA DE MAGHIARI” ( SAU PUTEAI SPUNE ”LA MINE IN CLASA MAI INVATA O CLASA , UNA DE MAGHIARI...SAU K IMPARTI CLASA CU ALTII CARE INVATA DIMINEATA ....)
ORICUM FII MAI ATENTA.....(ROMANA E TOTUSI O MATERIE FR IMPORTANTA)

carina sos spunea...

kk...akm avetzi dreptate am sa schimb:D

*Ioana spunea...

si eu am vizonat filmul twilight cu clasa mea si tuturor lea palcut pana si baietilor:)) da numa ca ei asteptau parti mai focoase:))) leam zis ca abia in BD apar partile alea:>

Anonim spunea...

greseli gramaticale:
-se spune ” tuturor le place ” si nu ”la toti le place”
-se spune corect ”toata clasa a vaut filmul” nu ”toata clasa au vazut filmul”
-iar ”ce” di ultima propozitie cred k era de fapt „ci”
ai grija data viitoare....
la lucrari si examene tot asa vei scrie? apoi te vei intreba de ce ai luat nota mai mica decat credeai tu
sper sa nu te superi pe mine

*Ioana spunea...

Mai terminati toti gresim! Daca se agata o pers de vreo fata de pe blog apoi se agata inca 10! Sunt sigura ca a inteles si ca pe viitor va avea grija la cum scrie

Chat

Create a Meebo Chat Room