duminică, 17 ianuarie 2010

Gazda de Stephenie Meyer

Maya revine in forta cu capitole noi din "Gazda" si iata-ne ajunsi la jumatatea cartii. Am inteles de la ea ca este foarte greu sa scanezi pentru ca trebuie presata cartea si trebuie lucrat cu grija pentru ca altfel se poate distruge cartea. De aceea m-am gandit ca poate ar dori cineva sa o ajute pe Maya, pentru ca aceasta sa nu isi distruga cartea.

Daca sunteti interesati sa o ajutati, dati add la andreea_marya12@yahoo.com si vorbiti cu ea cum veti imparti capitolele.
Capitolele 21- 29 le aveti mai jos.
Multumim Maya pentru rapiditatea cu care scanezi!


8 comentarii:

andreea spunea...

mersi din nou maya :D

Anonim spunea...

daca as avea scaner as ajuta cu mare placere :(
cartea asta e chiar foarte frumoasa, daca aveti ocazia merita sa o cumparati chiar, mie parca imi intregeste colectia twilight desi e ceva cu totul diferit (si special as putea adauga)

tia

bibi spunea...

cat ma bucur ca ati mai postat noi capitole. deja incep sa devin dependenta de cartea asta :D
ii super, asa ca va multumesc mult mult mult

ioana spunea...

wow, cu cat citesc mai mult cu atat vreau mai mult ;))
multumesc din suflet pentru cartea asta pentru ca pur si simplu o adoooor!

luiza spunea...

asa gandesc si eu ioana.
e foarte, foarte, foarte faina cartea

Anonim spunea...

super
mersi de snannuri

Anonim spunea...

vaai, ce m-am bucurat ca am gasit cartea asta in romana :D
multumesc din toata inima :x:x:x
acum ma pun sa descarc toate capitolele si sa le citesc.

denisa

Anonim spunea...

abia mi-am pus paginile in ordine ca sa pot naviga usor prin ele si vreau sa ma apuc de citit, dar fetelor, stiti ca lipsesc 2 pagini (o scanare) 70-71 din primele capitole scanate mic? e scanat doar coltul de sus la pagina 71.. sau nu mi s-a luat mie bine? .. nu stiu :( o sa sar oricum peste ele intre timp ;))

va pup si mersi
denisa

Chat

Create a Meebo Chat Room