marți, 9 martie 2010

Dead and Justice - Kristen si Dakota


De aici puteti descarca melodia Dead End Justice - Dakota Fanning and Kristen Stewart
http://www.mediafire.com/?nonjy15yh2m
de aici puteti descarca melodia Queens of Noise - Dakota Fanning and Kristen Stewart
http://www.mediafire.com/?gyj0tfdaty3
sursa: Brand Heroin
PS: Nu m-am putut ABTINE!
Va rog, au gresit aia de la Rao in continutul cartilor Twilight Saga, si nu-mi este permisa greseala a 2 litere? E clar! Am trecut de la comunism la nazism :-s!

6 comentarii:

Anonim spunea...

"Nu m-am putut abtinut!"
Tu putin unguroaica? :)) se zice nu m-am putut abtine

Anonim spunea...

:))

Anonim spunea...

Ma, daca ea nu se putut abtinut. Mai stii originile?:))
Nici eu nu m-am putut abtinut sa nu trimit comentariul:P

Gya spunea...

:)) :))

Anonim spunea...

comunism e tot cam ca nazismul:)) adica amandoua sunt date dracu.mai bine te corectai si taceai ca mai rau ai dat cu bata in balta.
eventual ai putea sa zici"am trecut de la democratie la nazism":))
greu!

elena spunea...

ba nu [-x
aici intervine o vorba din grupu' nostru de la scoala:-j
am uitat s precizez si nu mai am chef de corectura ;;)

Chat

Create a Meebo Chat Room