sâmbătă, 13 martie 2010

FanFic

In mod normal, de aceasta rubrica se ocupa Joanne, dar cum ea nu a mai pus rubrica de ceva vreme o voi pune eu, deoarece nu vreau ca cei care imi trimit ficuri sa se supere.
Continuari:

  • Dark a terminat capitolul 4 din fanficul "When love dies". Il gasiti aici.
  • Mmonik a terminat capitolele 27 si 28 din fanficul "Forever and Always". Le gasiti aici.
  • Andreea a terminat de tradus capitolul 4 din fanficul "Speechless". Il gasiti aici.
  • Maria a terminat de tradus prima parte din capitolul 2 din ficul "Rising". O gasiti aici.

Noi:

  • Andreea M a tradus un fanfic one-shot scris de CrystalBrooke, numit "MISTLETOE KISSES". Il gasiti aici.

LATER EDIT:

  1. Angeladry a terminat de scris al 27-lea capitol din "Impenetrable to pain"-aici toate capitolele
  2. Alexandra cea care scrie fan ficul "O alta viata" a terminat capitolele 13 si 14 -aici
  3. BB a terminat capitolul 15, 2b din “El sueno de Crepusculo”-aici toate capitolele

Imi pare rau nu am primit mai multe.... acum sper ca veti intelege de ce am dorit sa mai astept o saptamana...

Din pacate, doar atat. :)

Un comentariu:

*Ioana spunea...

mda bn.. eu mai aveam de gand sa o las ca aveam putine fan ficuri, dar ma rog....

Chat

Create a Meebo Chat Room