miercuri, 10 martie 2010

Interviu cu Robert Pattinson


  
Puteti citi mai jos un interviu pe care Robert Pattinson l-a acordat jurnalistilor imediat dupa premiera celui mai nou film al sau, Remember Me.

Cum te-ai simtit sa joci intr-un rol in care nu a trebuit sa musti pe nimeni? (aka. Remember Me)
Robert Pattinson: Oho, ba am muscat oameni si in asta. Glumesc… Nu. Nu am muscat pe nimeni. E diferit. Simteam ca imi lipseste ceva. E mai bine. Mai ales cand nu trebuie sa ma acopar de o tona de machiaj. Asta ma deranja cel mai mult la Amurg.
Ce te-a atras cel mai mult la rolul lui Tyler din noul film?
Robert Pattinson: L-am citit inainte de primul film Amurg si mi-a placut din prima. Am tinut la el dar imi era greu sa imi fac timp pentru filmari. Iar ocazia a aparut intre al doilea si al treilea film Amurg. O perioada de timp foarte scurta, in care aveam cum sa fac doar un anumit gen de film. Am incercat sa imi aduc aminte toate micile detalii pe care le citisem si m-au ajutat enorm pentru rol.
Asa ca nu am avut nevoie de foarte mult pentru pregatire si deja parea din start diferit. Nu urmeaza stilul normal al filmelor cu adolescenti. Nu mai citisem inainte de el un scenariu asemanator si parea foarte realist, iar personajul foarte accesibil mie. Parea ca intr-adevar imi seamana, avem o legatura, desi nu imi dadeam seama de ce.
Personajul are probleme de control al agresivitatii, are un foarte puternic tumult interior si nu se intelege cu parintii. Ai trecut si tu prin asta?
Robert Pattinson: Nu chiar. Dar m-am simtiti familiar in preajma celor care au fost distribuiti in rolul familiei lui Tyler. Cunosc foarte multi adolescenti care au probleme iar cand vor sa comunice cu parintii lor, acestia spun: “Habar nu am ce fel de problema ai!”. Chiar daca ar avea bunovointa sa ii inteleaga, ei nu reusesc.
Ai foarte multa energie la varsta asta si nu stii catre ce sa ti-o indrepti. Cred ca unul din motivele pentru care Tyler se cearta cu tatal ei si nu cu mama ei e pentru ca stie ca mama  nu este suficient de puternica pentru a face fata problemelor. Daca s-ar fi certata cu mama, ea ar fi cedat nervos, pe cand Charles, tatal, este nascut un luptator. Din partea mea, nu am nicio problema cu asta.
Relatia dintre tine si sora ta din film, interpretata de Ruby Jerins, pare foarte naturala. Ce ne poti spune despre cum ati construit aceasta relatie in timpul filmarilor?
Robert Pattinson: Da, ea e grozava. M-a primit cu bratele deschise chiar din prima zi. Imi aduc aminte de momente in care stateam impreuna cu Alan si Emilie si Ruby, vorbind despre relatii, si am intrebat-o mai mult din complezenta: “Ce crezi ca ar gandi personajul tau?” Iar ea a inceput sa intre in atatea detalii despre povestea de viata a lui Catherine, o gramada de lucuri care nici nu-mi trecusera prin cap, pana a trebuit sa o opresc si sa ii spun: “Ok, de acum incolo nu o sa te mai privesc de sus”. Si nici nu pare un actor copilaros, asa ca mi s-a parut super. De fiecare data cand trebuia sa lucrezi alaturi de ea, stiam ca totul va fi in regula. Iti dai seama dintr-o privire ca va avea ceva interesant de spus sau facut.

remember me2 poze robert 530x286 Am crezut ca voi fi arestat   
Interviu cu Robert Pattinson

Joci un student de la Universitatea din New York iar apartamentul si localnicii par foarte realisti. Te-ai inspirat din vizite la locuri reale?
Robert Pattinson: M-am mirat mereu de cum arata apartamentul lui, nu prea parea de student. El sta intr-un loc foarte ok, putin cam dezordonat, insa locul pare de milioane de dolari. Insa faptul ca am vizitat locurile din realitate m-a ajutat. M-am dus la New York si am crezut ca o sa fie usor, ca doar o sa ma plimb haihui si o sa prind tipicuri de viata ale newyorkezilor, dar l-a final s-a dovedit a fi un mare fiasco chestia asta. Nu s-a putut. Filmarile din New York au ajutat pentru atmosfera, pentru ca vezi mereu filme cu adolescenti si iti vine sa zici ca nu prea seamana cu realitatea, iti vine sa te gandesti la chefuri monstru si altele de genul asta. Nu stiu, poate chiar asa o fi…
A fost greu sa te concentrezi asupra personajului cand ai avut atatia fani invadand platourile de filmare?
Robert Pattinson: Cam greu. Cel putin la inceput. Pe la mijlocul filmarilor mi-a trecut, insa, am avut un fel de revelatie. Nu stiu exact ce s-a intamplat, dar am invatat sa blochez evenimentele din exterior. Dar la inceput m-a innebunit, pur si simplu, mai ales cand se presupunea ca jucam un personaj ratacit social, care isi cauta un sens, iar cand incercam sa privesc in jurul meu pentru a gasi aceste sensuri, eram grabit de felul in care se desfasura filmarea, intr-un ritm rapid, care cere disciplina si decizii de moment, nu ezitari.
Ce spui celor care te compara cu imaginea clasica a legendarului James Dean?
Robert Pattinson: Nu cred ca e un lucru rau. Voi credeti ca da? Adica ar fi grozav. Cred ca James Dean a fost unul dintre cei mai influenti actori, pentru generatia tanara de atunci, in mod special pentru tinerii actori, asa ca nu imi e rusine sa spun ca ma simt influentat foarte mult de el.
Crezi ca ai dat tot ce ai mai bun prin rolul tau din Remember Me?
Robert Pattinson: Nu stiu. Nu stiu cat “ma tine”. Doar ca m-am simtit foarte apropiat de rol, inca de cand am citit scenariul.
Cum de s-a intamplat asta? Avem de-a face in film cu cateva scene de o violenta aiurea. Este ceva din trecutul tau care te-a inspirat?
Robert Pattinson: Nu. Mai degraba reactiile de dupa episoadele de violenta. Felul in care facem fata intamplarilor absurde. Unele pasaje filmate au fost sterse la editare dar imi aduc aminte de primul episod in care m-am batut cu personajul lui Chris Cooper. Mama spunea “ar trebui sa-i dai in judecata” si eu m-am intrebat: “bine, dar pentru ce?”. Nu cred ca poti da in judecata niste politisti doar pentru ca au refuzat sa-si ceara scuze.
M-am identificat putin cu atitudinea asta blazata a personajului. La fel, cred ca atunci cand violenta rabufneste, o face intr-un mod complet ilogic. Este indreptata catre tintele care nu sunt vinovate. Cand ai un moment de furie, de obicei este indreptata impotriva unor persoane care nu au nimic in comun cu asta, si iti cauzeaza si mai multe probleme. Cred ca este mai bine sa o tii incatusata tot timpul.

Scena in care o iei razna in timp ce te afli in clasa pare foarte intensa. Tanara actrita care se afla langa tine in acel moment pare speriata.
Robert Pattinson: A fost o scena pe care au taiat-o pentru ca as fi fost acuzat nu doar de vandalism dar si de abuz impotriva unui copil, pentru ca am aruncat catedra inspre ea si era cat pe ce sa o loveasca (rade). Trebuia sa continui scena dar singurul lucru la care ma puteam gandi in momentele alea era ca voi fi arestat. Parea speriata si dupa filmari, ceea ce a fost destul de amuzant.

Citeste tot la Sursa

Un comentariu:

ANA Karina spunea...

buna! super interviul....
ieri(9martie) a fost ziua de nastere a lui Chaske Spencer (sam) ( si se pare k ati uitat!) si azi e ziua de nastere a lui Edi Gathegi (laurent)
LA MULTI ANI amndoura...!!!!

Chat

Create a Meebo Chat Room