vineri, 12 martie 2010

Out of Twilight

Inainte de toate, vreau sa va spun ca am mai intalnit aceasta rubrica si pe alte bloguri Twilight si am fost total nervoasa. De ce trebuia mai adminilor sa dati numele acesta? Nu puteati sa va ganditi si voi la ceva original? Intr-un fel, asta dovedeste ca mintiti cand spuneti ca nu vizitati decat bloguri straine si ca THN e un model pentru blogurile voastre, dar pe de alta parte e un lucru deranjant, deoarece toate chestiile astea nu se "fabrica" atat de usor cum credeti voi.

Subiectul de azi se refera la noul videoclip al lui Lady Gaga si Beyonce - Telephone.
Videoclipul este minunat, desi este putin cam lung, 9 minute si jumatate.
daca v-a placut, daca nu v-a placut....eu astept comentarii cu parerile voastre.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Mie mi-a placut..:x
Melodia o adooor:x

Anonim spunea...

si mie ^

dragana spunea...

de cand astept clipul..mi-a placut foarte mult :D!!
fetele sunt foarte talentatre,iar in clip se resimte clar amprenta lui gaga.

Claudiu spunea...

O ador pe lady gaga dar nu cred ca o va depasi pe printesa pop din inima mea care e Britney Spears :X

Piesa e super so videoclipul :D

Daniela spunea...

mie-mi place..

Chat

Create a Meebo Chat Room