sâmbătă, 13 martie 2010

Printre rafturile prafuite

Stiu ca v-am promis in rubrica de dinaintea rubricilor promotionale "Jurnalele Vampirilor" ca va voi vorbi despre romanele politiste "Miss Marple" scrise de Agatha Christie.
Pana sa vedeti rubrica despre Miss Marple pe blog va mai trebui sa asteptati deoarece am pregatit un nou concurs care necesita ca aceasta rubrica sa fie ocupata de alte titluri.
Azi am ales cartea "Jertfa" scrisa de Holly Black . Marturisesc ca asta vara, aflandu-ma printre rafturile unei librarii din oras, am dat de acest titlu langa seria Twilight Saga. Mai era si cartea "Curajul", dar despre acesata vom vorbi in alta rubrica.
Am citit descrierea si mi-a placut. Doar e un basm modern. Sper sa iti incantati si voi de ea.

Descriere carte:
Bine ati venit in regatul infricosatorilor elfi! Kaye,in varsta de saisprezece ani, traieste o viata de nomad modern. Apriga si independenta, ea calatoreste din oras in oras cu trupa de rock a mamei sale panacand un atac neasteptat o forteaza sa se intoarca in orasul copilariei. Acolo, intr-un cartier muncitoresc din New Jersey, Kaye descopera ca este un pion faraintr-o lupta milenara pentru putere intre doua regate ale elfilor. O lupta care ar putea foarte bine sa o coste viata.

Niciun comentariu:

Chat

Create a Meebo Chat Room