joi, 11 martie 2010

Trailer Eclipse


sursa: Brand Heroin
E interesant, cred eu.

8 comentarii:

Anonim spunea...

waw!!!! e super, nu mai am rabdare..........

Ada spunea...

OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

:O

◤◤ Vampy © spunea...

mi s-a infurnicat pielea... :D

Anonim spunea...

o doamne e super :X:X:X
vreau mai mult :)
nu prea mai am rabdare pana la film:(

Anonim spunea...

parca mi-a placut mai mult teaser-ul :))
cam ciudata noua Victoria , nu-mi place deloc parul, cred k trebuia sa fie mai lung, cat al lui rachel macar (nu -mi place peruca aia... )

Gya spunea...

omfg!! e foarte tare,pana aqm mi-a placut mult.si mie mi se pare un pic ciudata Victoria din cate am vazut pana aqm:-? dar in rest is so fukin' great!!!!!!

Unknown spunea...

Doamneeee e super!!Imi place cum incepe cu Edward:Isabella Swan....[cererea in casatorie:X]

Chat

Create a Meebo Chat Room